duminică, 2 februarie 2014

I'm back in business,girls!

Buna dragele mele! 
In primul rand, as dori sa-mi cer scuze pentru absenta indelungata,aproape un an si jumatate!Nici nu mi-a venit sa cred cand m-am logat si am vazut data ultimei postari.M-am luat cu altele, scoala , facultate, programari si aproape ca am uitat de tot de blog!
Sper, incetul cu incetul sa intru in rand cu lumea si sa va pot pune la curent cu ultimele noutati!Am atatea review-uri, impresii,  pe care vreau sa le impartasesc cu voi,timp sa fie!!Nu vreau  sa va plictisesc din prima, in schimb va voi lasa cateva poze, cu machiaje facute in ultima perioada, ca sa vedeti ca nu am stat degeaba.

Va pup si sa aveti o duminica placuta alaturi de cei dragi!



 






















Si cateva poze cu ochisorul meu magic:)) Astept cu drag comentariile voastre!





2 comentarii:

  1. Buna! Felicitari pentru munca depusa,toate machiajele sunt cu adevarat frumoase si evidentiaza trasaturile fiecarei fete. Te rog spune-mi ce produse si ce pensule ai folosit pt a le realiza? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah ce mi-ar placea sa am talentul tau. Machiajul din ultima imagine mi-ar placea cel mai mult sa mi-l pot face, asa ceva deja mi se pare arta!

    RăspundețiȘtergere