sâmbătă, 22 septembrie 2012

Make-up on others

Buna dragelor!
Ce faceti?Cum este vremea la voi?La noi este tare schimbatoare,dimineata era soare cu dinti ce-i drept,acum este innorat,temperaturile au scazut foarte mult  si brusc.Nu imi place frigul deloc, imi este urata tare perioada care o sa urmeze.Aseara am facut si eu curat la haine si le-am pus la loc de cinste pe cele de toamna-iarna.Ma uitam asa melancolica la rochite si fustite.....Vara este si va ramane anotimpul meu preferat,oricat de cald ar fi , nu-mi vine sa ma plang, pe cand toamna iarna, vant, ploaie,ceata,zapada,brrrr.....numai cand ma gandesc ma ia frigul.
In schimb weekend-urile au inceput sa fie mai lejere,4-5programari pe weekend, mai am si eu timp sa respir.Sa va arat cateva poze cu machiajul de astazi.Mai am cateva fete dar mai pe seara.





Astept cu drag parerile voastre!Va pup si sa aveti un weekend frumos!

Un comentariu: