marți, 18 septembrie 2012

Bridal makeup before& after

Buna fetelor!
Printre picaturi mai apuc si eu sa mai scriu cate ceva pe blog.Ieri am inceput scoala postliceala sanitara si pentru mine este ca si cum as fi din nou in clasa a IX a la liceu, emotii ,mai ales ca sunt bobocel.Este greu pana ma acomodez cu locul,cu grupul,  cu d-na diriginta.Pe langa asta , de vreo 2 zile a mea mamica numai prin bucatarie vrea sa stau,ba cu bulionul, ba cu zacusca , ba cu zarzavaturile.Daca n-am fi o familie asa numeroasa ,mi-ar placea mai mult,dar cum suntem destui si cantitatea trebuie sa fie pe masura.
Sa mai postam si un machiaj,nu? De data asta m-am gandit sa -i fac poza miresicii inainte si dupa.Chiar sunt mandra de rezultat.






Ce parere aveti?Va place?Astept comentariile voastre cu drag! Va pup si sa aveti o saptamana usoara!

3 comentarii: