duminică, 30 septembrie 2012

Beautiful necklace from ThBoxes

Buna dragelor!
Ce faceti?Cum va petreceti ultimele zile de caldura?Eu ma simt atat de obosita si molesita,m-am trezit devreme pentru ca am avut o programare, aseara am terminat la 9 seara,maine ma trezesc  la 7 jumatate, pentru ca la 9 trebuie sa fiu la cursuri si tot asa.De joi tot aman postarea asta dar daca tot am putin timp liber,am zis sa o termin.Joi am ridicat de la posta 2 coletele, dintre care unul cu un minunat colier de laThBoxes si unul cu 5 rujulete MUA,pe care mi le-am comandat .
Vreau sa va spun ca de vineri  ,am purtat colierul, aproape in fiecare zi, imi este tare drag si nu regret alegerea facuta.






Colierul il gasiti site-ul http://www.thboxes.com/  mai exact aici la pretul de 3.9 $, un pret foarte mic, din punctul meu de vedere.Este foarte colorat si amuzant,mi se potriveste de minune. ThBoxes este un magazin online cu o gama foarte diversificata de produse, la preturi mai mult decat accesibile, iar daca comanda depaseste suma de 150$ aveti free shipping.Puteti sa va strangeti mai multe prietene si sa plasati o singura comanda,sa fie avantajos pentru toata lumea.
Sa va arat o poza si cu rujulete MUA care imi sunt foarte dragi si sunt foarte cremoase.


Sper sa va placa postarea,sa aveti o duminica superba!Astept cu drag comentariile voastre!

6 comentarii:

  1. Buna, e superb colierul! Am niste intrebari, cat ai platit pentu transport la thbox? coletul a venit la posta de care apartii sau la cea pentru colete internationale si ai platit si vama? Mersi!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos colierul, sa il folosesti sanatoasa! nu stiam de site-ul acesta. pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună,

    te invităm să participi la primul nostru CONCURS.

    Te aşteptăm cu drag!

    http://accesoriilesophiei.blogspot.ro/2012/12/concurs-de-revelion.html

    Sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    :) Happy Valentine's day!

    RăspundețiȘtergere