joi, 9 august 2012

Review Sleek Glory Palette 2012

Buna fetelor!
Inainte sa -mi iau  legile si procedurile in brate, m-am gandit ca este timpul sa fac un review trusei Sleek Glory.Am folosit-o indeajuns cat sa-mi fac o parere despre aceasta paletuta.Trebuie sa recunosc ca inca de cand a  aparut, am tinut sa mi-o comand mai mult pentru rosul acela mat.V-am mai spus eu in alte postari cat de mult imi doream nuanta aceasta si in sfarsit am pus mana pe ea.Trusa, la fel ca si celelalte pe care le am in posesie nu m-a dezamagit.Culorile sunt nemaipomenite, pigmentate , se intind foarte usor si  nu se strang.Imi plac nuantele, sunt deosebite , e nevoie doar de putina imaginatie si poti face minuni cu o astfel de trusa.
Mi-as fi dorit ca si galbenul acela sa fie mat dar nu a fost sa fie, am o gramada de nuante de galben , dar nici una nu este atat de mata, pe cat mi-as dori.
Stiam ca este editie limitata , asa ca mi-am rezervat trusa cu vreo 2-3 saptamani , inainte sa apara pe site , sa fiu sigura ca nu am sa raman cu buza umflata cum am patit cu paletele V1 si V2.








Dupa cum se poate observa si in poze, chiar am folosit paletuta aceasta de cand mi-am achizitionat-o.O recomand cu toata increderea, profitati cat mai este disponibila, isi merita banutii.
Paletuta:
-este prevazuta cu acelasi design , simplu si practic
-trusa are 12 culori 2 mate si 10 sidefate
-este prevazuta cu un aplicator cu 2 capete din burete
-greutate fard 1.1 gr
-valabilitate 12 luni de la deschidere
Trusa o puteti gasi pe MyaShop, Cosmetic-style si Make-up Shop .
Cam atat pentru astazi, va pup si sa aveti o zi usoara!

2 comentarii:

  1. Are culori foarte frumoase. Imi place mult verdele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata bine si culorile sunt frumoase, dar au palete si mai frumoase decat aceasta. Aceasta lasa impresia ca e o combinatie intre alte doua,cel putin eu asa o vad:)

    RăspundețiȘtergere