vineri, 24 august 2012

Review My base Essence , putin shopping si un machiaj

Bunaa fetelor!
Ce mai faceti voi?Cum o mai duceti?Profitati de ultimele zile de vara?Eu in perioada asta sunt foarte nostalgica, nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut vara si parca nu m-am bucurat indeajuns de ea.Chiar daca pe de o parte nu mai suport caldurile acestea sufocante , nici la garderoba de toamna-iarna nu as vrea sa trec.In ultima vreme nu am mai avut deloc timp sa ma ocup de blog si trebuie sa recunosc ca mi-a fost si putin sila:D.In timpul saptamanii trebuie sa invat, in weekend-uri machiez si nu-mi mai ramane deloc timp pentru mine.Duminica aceasta merg la  prima nunta cu prietenul meu, in mod oficial asa, am mai fost dar la sora mea atat.Si va dati seama ce stres pe mine , sa iasa totul perfect , coafura , unghiile sa-mi gasesc plicul, accesoriile care sa se potriveasca.De pantofi nu mai spun, ca am colindat tot orasul si nu am gasit nimic pe gustul meu, numai pantofi stil Lady Gaga.
Sa va arat cu ce m-am intors eu acasa zilele astea.In timp ce umblam dupa un plic rosu, pe care nu l-am gasit am trecut pe langa un magazinas in care nu mai intrasem de vreo 2 ani si am vazut gentuta aceasta la reducere si nu m-am putut abtine sa nu o cumpar, imi doream de mult ceva asemenator. Cum pantofi sau sandalute rosii nu am gasit, m-am multumit cu aceste sandalute pe negru.Iar din Takko am iesit cu o pereche de cercelusi finuti cu pietricele.



Acum dupa ce v-am prezentat ce mi-am mai achizitionat, vreau sa fac un review al unu produs marca Essence .




Este vorba de baza de machiaj de la Essence.Eram curioasa sa o incerc si in urma cu 2 saptamani am intrat iar in magazinul minune si am pus mana pe ea.
Imi place, chiar este super,se intinde usor iar fondul de ten se aseaza mult mai bine dupa ce aplic aceasta baza.Are un miros placut si o textura foarte delicata. Singurul lucru care ma deranjeaza este acel luciu/sclipici pe care il puteti vedea si voi in poza.Are 20 de ml dar tind sa cred ca nu este tot tubuletul plin , ci doar jumatate. Imi place ca are pompita si consum doar atat cat trebuie. Pret 18-19 lei daca imi aduc eu bine aminte.
Si acum sa va arat si ce machiaj am facut eu in dupa amiaza asta.




Ce parere aveti?Va place?
Cam atat pentru postarea mea 3 in 1 care sper sa compenseze lipsa mea din ultimele zile.Va puup si sper sa aveti un ultim weekend de vara minunat!

5 comentarii:

  1. Imi place mult geanta! Sa o porti cu placere!
    Am si eu una la fel:) De curiozitate, cat te-a costat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mult imi place ganta:X Machiajul a iesit super :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumosi sunt papuci si geanta!
    Machiajul a iesit super :x

    RăspundețiȘtergere