joi, 9 august 2012

OOTD- Hai cu bulinilii!!

Buna dragele mele!
Nu am mai postat de ceva timp un outfit si aztazi inainte sa ies in oras am facut cateva pozici cu tinuta mea.Sper sa va placa si voua in aceeasi masura in care imi place si mie.Dupa cum ati observat in alte postari am ceva cu bulinele, am mai multe fustite cu buline.Mi se par foarte sic, nu se demodeaza si cu niste accesorii pe masura poti realiza cu usurinta o tinuta eleganta si copilareasca in acelasi timp.






Bluza-New Look
Fusta Atmosphere
Balerini Atmosphere
Geanta -no name

Nu am apucat sa fac foarte multe poze si nici nu sunt cele mai reusite pentru ca eram in criza de timp.Sper sa va placa si astept comentariile voastre cu drag! Va puup!

2 comentarii:

  1. Foarte frumoasa tinuta.:X
    Ai bun gust, se vede.
    Parul imi place mult dar si machiajul.

    RăspundețiȘtergere