miercuri, 8 august 2012

Hey Summer, please don't go!

Buna fetelor! V-am spus ca o sa-mi fac putin timp sa realizez un machiaj, de data aceasta vara a fost cea care m-a inspirat, pe cat este de cald si sufocant afara , observ cu tristete ca este aproape jumatatea lui august.Trec atat de repede zilele astea de vara,parca nu ai timp sa faci tot ce ti-ai propus.In weekend in timp ce mergeam cu masina, am  vazut cum in unele parcuri si zone de munte, frunzele au capatat o culoare galbuie si multe dintre ele au cazut pe jos.

                               




Produse folosite:
-fond de ten Farmasi si Rimmel London
-Pudra Impala
-kit pt sprancene Essence
-primer Elf
-creion nyx jumbo milk
-trusa Beauty uk
-trusa 5 culori Flormar
-trusa Sleek Glory
-mascara Rimmel London
-Eyeliner Essence

Astept comentariile voastre cu drag! Va pup si sa aveti o zi superba!

4 comentarii:

  1. Dragut machiajul! :*
    Ai dreptate, asa repede trece vara asta ...

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place machiajul, insa nu-mi place vara pentru ca e prea cald :)

    RăspundețiȘtergere