duminică, 12 august 2012

Bridal makeup

Buna fetelor!
Ce faceti voi?Eu imi petrec duminica lenevind la maxim, vizionand seriale cu patura trasa pana in gat.Nu stiu cum sunteti voi, dar eu sunt rea de frig, simteam nevoia sa se racoreasca, dar parca acum e prea rece.Sunt cu dus si intors.Weekend-ul acesta a fost putin mai lejer pentru mine, noroc cu postul , dar chiar asa tot au avut loc  cateva nunti, in special cununii religioase.
Ieri desi nu am a fost o zi foarte incarcata pentru mine, tot a trebuit sa ma trezesc de dimineata sa plec acasa la o miresica.Mi-a placut mult cum a iesit machiajul si am zis sa vi-l arat si voua.Stiu ca la primul meu machiaj de mireasa am primit atat comentarii pozitive cat si negative,dar eu zic ca am mai evoluat.Repetitia este mama invataturii!




Ce parere aveti?Astept comentariile voastre cu drag! Sa aveti o duminica relaxanta!

3 comentarii: