marți, 10 iulie 2012

Ultimele achizitii

Buna fetelor!
Ce faceti voi?Eu am o stare de moleseala de la caldura asta, as dormi intr-una.S-a innorat afara si sper sa dea putina ploaie, sa se mai racoreasca pamantul, ca nu se mai poate.
Zilele acestea am mai iesit si eu prin oras si am mai apucat sa-mi cumpar una alta.





Cutiuta de bijuterii si setul format din bratara si inel l-am castigat pe pagina fetei de care va spuneam in postarile anterioare si care imi sponsorizeaza concusul aniversar, Bonnie Blue.Este minunat , m-am indragostit de set si abea astept sa -mi accesorizez tinutele de vara cu aceste 2 piese superbe.Imi place mult si cutiuta de bijuterii , are un aer asa vintage.Multumesc mult inca o data Bonnie:*!
Aseara am dat o fuga prin Carrefour sa  ma uit dupa niste tenisi albi dar m-am intors acasa cu 2 rujuri de la Astor , cel roz 15 lei la oferta, iar cel rosu (22 de lei) si un fond de ten Maybelline Affinitone(39 lei) cea mai inchisa nuanta , nu am mai apucat sa dau comanda de Revlon Colorstay de pe blog , plus ca nu aveau nuanta care mi-o doream eu.




 Cel de-al doilea ruj bate mai mult spre un portocaliu dar din cauza blitz-ului pare rosu.



Astazi am fost sa ridic coletul de la posta si nu am putut rezista tentatiei sa trec putin si pe la standul cu produse Essence de unde mi-am luat o pudra bronzanta (17 lei ) si un kit pentru sprancene (13 lei) .


Si pentru ca sunt o clienta fidela si m-am imprietenit cu doamna de acolo mi-a oferit un fard crema tare dragutz pe care abea astept sa-l incerc.Nu prea ma omor dupa fardurile crema, dar acesta se vede dragut pe mana , sper sa nu se stranga pe pleoapa.



Iar in cele din urma  va prezint produsele pe care mi le-am comandat  de la Ladys si  anume pudra compacta de la Impala (17 lei), eram curioasa sa incerc , sa vad ce-i de capul ei si un rimel  Mascara Volume tot de la Impala(15 lei).




Zilele acestea sper sa fac o postare si cu ce mi-am mai cumparat in materie de haine.Astept intrebarile si parerile voastre! Va pup si sa aveti o zi frumoasa in continuare!:*

6 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu maaare placere scumpa si asteptam pareri despre kitul pentru sprancene!:D :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le porti si sa le folosesti cu placere! Ador inelul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai un blog award de la mine :*
    http://art-of-shine.blogspot.ro/2012/07/im-back.html

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmm...imi cam plac achizitiile tale ... o sa trec sa ti le fur :))

    RăspundețiȘtergere