miercuri, 18 iulie 2012

Tentatia , bat-o vina!

Buna fetelor!
Ce mai faceti voi?Ati terminat cu inscrierile la facultate,cu licentele, sau sunteti deja pe plaja la mare?Cat imi doresc si eu sa ajung macar 2 zile la mare.Nu am mai fost de vreo 2 ani, dar vreau sa va spun ca mi s-a facut un dor de mare, de nisipul fierbinte plin de chistoace dar ce mai conteaza, vreau la mareee.Din pacate prietenul meu are un program tare ciudat la servici si cu toate ca are 2 zile libere pe saptamana, nu le are in weekend sau una dupa cealalta.Sper totusi ca pana la sfarsitul lunii august sa plec si eu cateva zile pe undeva.
 Mi-am propus sa fiu harnicuta si sa fac 2 postari penru ca nu am mai facut de ceva timp si vreau sa recuperez.Voi incepe prin a va arata pe ce am mai aruncat eu banii in ultima vreme.


Astazi mi-am ridicat de la posta bebelu' Sleek Glory, este dementialaaa, are niste culori superbe, abea astept sa-mi bag nasucul in ele.Mi-am comandat-o de saptamana trecut de pe Cosmetic Style care mi-au oferit la comanda si un mini luciu de buze de la Sleek pe care il pot folosi ca accesoriu pentru telefon.




Saptamana trecuta am castigat pe pagina L'amour d'une femme o pensula kabuki de la Sigma  Miss Taylor.Are un ambalaj practic si este atat de moale si fina la atingere.

Ieri am fost prin oras si mi-am cumparat dupa ce vazusem la o clienta 2 luciuri de buze de la Butterfly, imi plac mult nuantele .Nu sunt cine stie ce firma si nu au costat o avere 7 lei bucata, dar sunt foarte multumita de calitatea lor, au niste culori intense.De asemenea mi-am mai cumparat un ruj  si un creion de buze.







 Si pentru ca luni , facem 6 ani de cand suntem impreuna, prietenul meu s-a gandit sa-mi dea cadoul mai devreme,nu mai avea rabdare:))


In ziua in care am primit gentuta mi-am cumparat si eu pantofii acestia superbi care se potrivesc de minune cu geanta.
Cam atat pentru postarea asta.Voi pe ce ati mai dat banutii in ultima vreme? Revin imediat si cu un review. Va puupicesc!

12 comentarii:

  1. frumoase toate. mai ales pantofiorii si gentuta.sa le folosesti si sa le porti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac toate <3
    Sa le stapanesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt nuantele la cele doua luciuri de buze:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da sunt chiar frumoase nici eu nu am crezut ca o sa mi placa atat de mult:*

      Ștergere
  4. Ce de bunatati! Sa le stapanesti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu si iubitul meu facem sambata 6 ani. Ce o fi fost frate in luna aia acum 6 ani nu imi explic :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. cat de frumoasa e paleta. :X:X
    la tot mai multi ani cu iubitul tau.>:D<

    RăspundețiȘtergere