vineri, 27 iulie 2012

My new toy just arrived

Eheee nu va pot spune cat de bucuroasa suunt!!! Abea am venit de la posta si nu m-am intors cu mana goala ci cu paleta Sigma Dare pe care mi-o doream de ceva timp si am cand am vazut ca Miu Miu o vinde, nu am stat sa ma gandesc de 2 ori, imediat i-am dat mesaj.
Este suuperba, nu am cuvinte sa o pot descrie, imi place ambalajul , imi plac culorile, imi place pensula , imi placeee!!!De data aceasta nu a mai avut loc nici un incident neplacut cu Posta Romana, pentru ca Miu Miu a avut grija sa mi-o impacheteze in tone de hartie:)))





Abea astept sa imi bag nasucu' in ea, e asa frumoasa parca nici nu imi vine sa incerc culorile:))) Iti mulltumesc Miu Miu inca o data pentru grija cu care mi-ai impachetat trusa! Va pup si sa aveti o zi suuperbaa! Revin cu machiaje noi:*

10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Miu Miu le avea de vanzare pe blogul Pardonne moi ce caprice:X

      Ștergere
  2. miu miu e la shoper women..miuri e la pardonne moi ce caprice..pana la urma de la cine le-ai cumparat ,ca m ar interesa si pe mn una..arata asa bine:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am trimis mesaj pe pagina Pardonne moi ce caprice si mi-a raspuns Miu Miu de pe pagina ei deci?:P

      Ștergere
  3. Eu imi doream de foarte mult timp paleta de la Sigma insa Flare si tot cu ajutorul ei am reusit sa pun manutza pe ea, insa nu mi-a depasit asteptarile din pacate sunt cam prafoase fardurile:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar si cu o baza buna tot prafoase sunt?

      Ștergere
  4. :)) Paleta era a lui Miu Miu dar am vandut-o eu :) Am si eu una la fel, sa o folosesti cu placere :) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ca m-am ametit de tot:)) mersi frumos:*

      Ștergere