duminică, 22 iulie 2012

First look with Beauty Uk Eyeshadow Palette Day & Night

Bună dragele mele!
Pfiuu  nu mai poot de cald!!! Nu ştiu cum este la voi , dar la noi se moare de caldură.Am să fac broaşte în burtă de la atâta apă.
Mi-am cumpărat săptămâna trecută de la Miu Miu ,paleta day&night de la Beauty Uk şi a ajuns vineri la poştă.Am fost foarte dezamagită de stadiul în care a ajuns .Cu toate că Andreea a avut grijă să fie ambalată corespunzator , condiţiile în care a fost transportată lasă de dorit deoarece 2 culori era facute praf şi toată trusa era neagră , nu mai puteam distinge culorile între ele.M-am acrit de indiferenţa şi felul în care tratateaza lucrurile Poşta Română.Tot timpul când imi comand ceva, trebuie să stau cu grijă şi să mă rog ca acel pachet să ajungă întreg.In fine trecand peste acestă întamplare neplacută, ieri am folosit paleta pentru prima oara şi sunt mai mult decât încântată.Culorile sunt minunate, intense,rezistente , nu sunt prăfoase deloc.Chiar îimi place si nu îmi pare rău ca mi-am cumpărat-o.






Sper sa va placa, astept parerile voastre! Va pupicesc si sa aveti o duminica minunata!

2 comentarii:

  1. Vai cat imi place! E suberb! Cand mai vad si nuante de mov, deja sunt topita!

    RăspundețiȘtergere