duminică, 1 iulie 2012

Cute pink Notd

Buna dimineata fetelor!
Ce faceti?Eu sunt oficial in vacanta, ieri am dat ultimele examene si pentru moment am scapat de invatat dar urmeaza sa ma apuc de invatat pentru scoala de soferi.Acum am timp sa fac postari cu duiumul si m-am gandit sa incep de astazi.Sprea seara as vrea sa incerc sa realizez un nou machiaj dar pana atunci va las cu manichiura mea de care sunt foarte mandra.





Din cauza blitz-ului unele poze au iesit mai luminate.Chiar imi place ce a iesit, ador tehnica buretelului!
Voi ce modele sau culori mai purtati ?Am zis sa-mi dau si eu comanda de la ladys de cateva oja Impala, mi-au facut cu ochiul cele neon.
Cam atat pentru moment, astept parerile voastre cu drag.Sa va distrati/odihniti in aceasta superba zi de duminica!V-am pupat:*

6 comentarii:

  1. E foarte draguta nuanta, ti-a iesit frumos modelul cu tehnica buretelului:X
    Saptamana asta vad ca rozul e la moda:)) Intai am vazut la MiuMiu, apoi la Koko si acum la tine:d
    Aaa, ai unghii frumoase:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersii:X am mai facut pana acum model de genu' dar nu am fost intodeauna multumita de rezultat

      Ștergere
  2. manichiura ta ma duce cu gandul la un serbet de capsuni si fructe de padure :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oo mi-ai facut o poftaa:D mersi frumos:X

      Ștergere
  3. super, imi place f mult! unghiutele tale seamana f mult cu ale mele:)

    RăspundețiȘtergere