duminică, 8 iulie 2012

Cute barbie girl makeup si un mic Notd

Buna fetelor!
 Imi cer scuze pentru absenta din ultimele zile.Desi spuneam ca o data cu venirea vacantei o sa am timp sa fac postari in fiecare zi, imi dau seama ca nu este chiar atat de simplu.Mereu intervine cate ceva si nu mai apuc sa fac postari, weekend-ul a fost foarte aglomerat cu programarile si cu caldura asta sufocanta mi s-a parut ca a trecut atat de greu.Voi cum reusiti sa faceti fata caldurii?Eu cred ca am sa fac broaste in burta de la atata apa, pofta de mancare nu mai am, inghetata-i la putere.E teroare, nici aerul conditionat saracu' nu mai face fata.
Astazi m-am gandit sa va arat una din fetele pe care le-am avut in weekend la machiaj.Mi s-a parut atat de frumoasa fata asta, foarte naturala si finuta, iar ochii ....ochi m-au cucerit pe loc:))
 




Si acum notd-ul de care va spuneam.De vreo 2 saptamani sunt fascinata de tehnica buretelului, am mai facut eu si inainte dar nu prea imi placea cum imi iesea.Dar cum repetitia este mama invataturii , acum ma pot lauda si eu cu unghiutele mele.



Sper sa va placa scurta mea postare! Sa aveti o dumica frumoasa  la mare, la munte , oriunde numai sa va simtiti bine!Cele care asteptati rezultatele  bacalaureatului, va tin pumnii:* V-am pupacit!

3 comentarii: