marți, 3 iulie 2012

6 months blog anniversary:X and a new makeup

Buna dimineata feteloor!
Astazi e zi de sarbatoare pentru mine, blogul meu mititel a facut si el 6 luni , inca putin si face primii pasi:))
Lasand gluma la o parte, mie chiar nu-mi vine sa cred cand au trecut aceste 6 luni, mai ieri era zapada de 2 metri afara si eu baricadata in casa ma chinuiam sa fac prima postare.
Astazi in colaborare cu Bonnie Blue, o fata extraordinar de talentata din Galati, care face niste bijuterii superbe, voi da drumul unui mic concurs prin care sa va  multumesc ca ati fost alaturi de mine in aceste 6 luni si sper sa o faceti in continuare.
Si cateva poza cu machiajul de aseara, ma simt atat de bine cand stiu ca am timp sa pot face machiajul pe ambii ochi si nu doar pe unul:)))










Postarea asta are foarte multe pozee::)) sper sa nu plictiseasca.
Pentru ten am folosit:
-fond de ten Farmasi 03
-pudra Astor
-blush Elf nuanta coy
-iluminator Elf
-baton iluminator elf

Pentru ochi:
-creion pentru sprancene Essence
-primer Seventeen
-creion Nyx Jumbo milk
-Trusa 120 culori
-Sleek Acid
-Trusa 6 culori Make-up Professional
-eyeliner Catherine Arley si Essence
-Mascara Essence Multi Action False Lashes
-fard mineral argintiu Seventeen

Pentru buze:
-ruj Classics Perfect Lasting Lipstick
Cam atat pentru moment, astept cu drag parerile voastre! Va puuup:*

9 comentarii:

  1. Ce-mi placeeeeee!! E super!! Si la cat mai multe postari!!! Puup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari si la cat mai multa inspiratie si cititori! Esti foarte talentata.
    Pups

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru'manaa:X ma bucura mult sa aud asta de la tine:*

      Ștergere
  3. esti foarte frumoasa...iar machiajul supeeerb :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani sau multe-multe luni! Al meu e mai tinerel are doar 3 luni :)
    Imi place mult machiajul :)

    RăspundețiȘtergere