miercuri, 20 iunie 2012

Yeey a ajuns!

 Buna seara fetelor!
 Desi am zis ca voi face postarea maine, nu am mai avut rabdare.Astazi in timp ce asteptam avizul pentru o comanda facuta zilele acestea, nea' postasu mi-a lasat si un pliculet.Pe moment nu mi-am dat seama ce era cu plicul acela , dar imediat ce l-am desfacut mi-a picat fisa si in acelasi timp m-a bufnit si rasul pentru ca astazi a fost o discutie despre comenzile de pe Oasap.com
Imi place atat de mult colierul ales incat astazi am profitat ca am iesit putin prin oras si i-am facut inaugurarea.







Am dat comanda pe 8 iunie si a ajuns pe 19 iunie , in 11 zile ceea ce mie mi se pare foarte ok.Daca doriti sa va comandati produse de pe Oasap  intrati aici.Transportul este gratuit oriunde in lume de aici si preturile putin piperate , dar din punct de vedere al calitatii si al seriozitatii , le acord nota 10.
Colierul ales de mine a costat 15 $ si daca doriti sa aflati mai multe despre produs si chiar sa il comandati va las aici linkul .

                                     Bluza- H&M
                                     Pantaloni scurti-No name
                                     Sandale -Matar.ro
                                     Gentuta-C&A Pure Style
                                     Colier-Oasap.com

Sper sa va placa postarea , astept cu drag comentariile voastre!Noapte buna va doresc!

8 comentarii:

  1. Ce frumoasa e bluzita :X si sandalutele :D sa il folosesti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar foarte draguta tinuta, mi-ar placea sa o port chiar si acum :)) desi abia m-am trezit, ha ha.

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoasa tinuta si colierul e super<3

    RăspundețiȘtergere
  4. Mereu mi-au placut colierele in care poti sa pui poze, are un aer vintage :) e superb

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos! Sa-l porti cu placere! Frumoasa si tinuta si "purtatoarea" :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragut! Eu am fost intarziata si nu am mai prins campania...
    te invit la concursul de pe blogul meu http://anfreutza.wordpress.com/2012/06/20/concurs/

    RăspundețiȘtergere