vineri, 15 iunie 2012

Summer Glow Look and Review Impala Oil Free Foundation

Si cum am ceva timp liber saptamana asta mi-am propus sa va arat look-ul de aseara chiar daca nu sunt foarte multumita de cum a iesit din cauza aparatului foto, de asemenea voi face si un review fondului de ten Impala recent achizitionat de la Ladys.M-am gandit sa pun si poze before/after pentru a va da seama mai bine de eficienta lui dar va rog frumos sa nu aruncati cu rosii mine:))
Nu sunt chiar frumusetea intruchipata atunci cand sunt nemachiata, deci sa fiti intelegatoare :D







Pentru mine chiar are efect fondul de ten de la Impala, imi place mult cum se aseaza pe ten , are o textura cremoasa.
Chiar este eficient pentru tenul meu gras, aseara cand am ajuns acasa, dupa vreo 4 ore fondul de ten era la locul lui chiar daca incepuse sa se vada luciul in zona T.Am mai patit cu fonduri de ten ca in momentul in care tenul incepea sa luceasca sa se ia si fondul de ten,  dar acesta este absorbit cu usurinta de catre piele.
Are un plus pentru recipientul cu pompita si factorul de protectie  SPF15.
Se intinde foarte bine si nu am cojite de la el, singurul dezavantaj din punctul meu de vedere este ca desi au 5 nuante, nr 1 care mi-am luat-o eu inainte sa ma bronzez pentru ca eram deschisa tare la ten si acasa nu mai aveam decat fonduri de ten inchise , mi se potriveste foarte bine acum.Dar in combinatie cu un alt fond de ten si cu o pudra deschisa nu cred ca ar fi o problema.
Are 30 de ml si il gasiti in brosurile Ladys la 25 de lei, un pret mai mult decat ok.
Asa si acum sa va arat produsele folosite pentru realizarea acestui look.


Pentru ten- Fond de ten Impala nr1
                -Pudra Astor Skin Match Powder
                -Pudra Essence
                -Pudra iluminatoare Beauty Uk

Pentru ochi-Creion sprancene No7
                  -Fard Rimmel London Pink Crush 150
                  -Fard Astor Couture Eye Shadow Passion Purple 660
                  -Trusa 6 culori Makeup Proffesional
                  - Mascara Avon Super Magnify
                  -Masca Isabelle Dupont
                  -Primer Elf
                  -Eyeliner Catherine Arley
Pentru buze am uitat sa pun produsele pentru poza dar am folosit luciu de buze Isabelle Dupont Hi Gloss Lipcolor si  ruj de buze Soft Sensation Vitamine & Colagen Astor nr 600
Sper sa va placa postarea! Astept comentariile voastre cu drag!

                

7 comentarii:

  1. pudra iluminatoare imi face cu ochiul :D. De unde ai cumparat-o?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De pe blogul cu produse a Lianei Profira, cand am dat eu ultima comanda citisem pe blog ca isi schimba blogul dar am uitat sa salvez linkul si acum nu mai stiu cum sa dau de ea

      Ștergere
  2. Nu stiam de acest fdt, imi place acoperirea lui:X
    Iar tu esti superba, machiajul fiind impecabil, ca de obicei:*
    PS: Liana acum are acest blog: http://lianasdreams.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Colierul este superb! De unde l-ai cumparat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am cumparat in iarna de pe trendzone era o fata care aducea produse pe baza de comanda de la un magazin mare chinezesc

      Ștergere
  4. Imi place cum te-ai machiat, iar fondul de ten Impala este preferatul meu vara asta :)

    RăspundețiȘtergere