vineri, 15 iunie 2012

Review lac de unghii Astor Quick 'N Go! nr 17

Buna dimineata scumpele mele! Ce faceti voi?V-ati facut planuri pentru weekend-ul calduros care va asteapta?Eu inca dorm pe mine, din cauza caldurii nu mai reusesc sa dorm deloc cum trebuie, ma trezesc tare obosita.
Aseara am incercat sa realizez un nou machiaj cu produsele Rimmel si Astor primite dar din cauza faptului ca sunt un racusor nu mi-a placut deloc cum au iesit pozele, astept sa mi se mai duca bronzul.
M-am gandit sa fac review-ul ojei Astor pentru ca au trecut 3 zile si este intacta iar asta inseamna mult, pentru de cele mai multe ori , oja imi sarea chiar a doua zi dupa aplicare .Am spalat vase, am facut curatenie si nu a sarit deloc de pe unghii.





Imi place ca se usuca foarte repede, am aplicat un singur strat si se vede demential nu mai este nevoie sa aplic un al doilea strat.
Din cauza blitz-ului a iesit un rosu mai intens , in realitate este un visiniu.Este o culoare  foarte frumoasa , mata.
Pensulica de aplicare a ojei este super , se aplica foarte bine oja si nici nu dau pe langa cum patesc cu majoritatea lacurilor de unghii.Nu am avut ocazia pana acum sa incerc ojele Astor dar dupa ce am folosit oja asta cu siguranta voi cumpara si alte culori.
Are 8 ml si o gasiti in magazine la pretul de 16 lei daca nu ma insel si o gasiti in magazinul online Astor Cosmetics
Sper sa va fie de folos si sa va placa postarea! V-am pupat!


Un comentariu: