marți, 12 iunie 2012

Review eyeshadow Kiko nr 34

Buna seara fetelor! Ce mai faceti voi?Imi cer scuze pentru absenta din ultimul timp , dar am avut un program foarte incarcat in ultima saptamna, cel putin weekend-ul a fost groaznic.Au picat si examenele si alegerile si o gramada de programari de machiaj in acelasi weekend.Am ajuns duminica la 2 noaptea acasa.
Nu am avut timp sa mai fac un machiaj dar m-mam gandit sa repejor un review, pentru fardul kiko, nr 34 pe care il ador.




Imi place la nebunie, este un fard gri metalizat, o culoare foarte intensa , nu se scurge pe obraji. .Este pigmentat si se aplica foarte bine , este cremos si se vede demential chiar si fara primer.
Este perfect pentru un smockey eyes .Nu se strange fardul si rezista o noapte intreaga pe pleoape.
Are 3 grame ceea ce mie mi se pare mai mult decat suficient pentru ca nu se consuma usor.
 Cam atat pentru review pentru ca ma cam grabesc sa ajung la intalnire:D.V-am pupat si aveti grija de voi!

Un comentariu: