duminică, 3 iunie 2012

Review Dazzle me ! Collection 2000 nr 8 si nr 12

Buna fetelor! Ce faceti?Eu desi m-am trezit la ora 1 , tot ma simt obosita si fara vlaga.Daca nu m-as fi trezit atat de tarziu poate as fi ajuns si eu pe la piscina, ca tare imi este dor de putina balaceala.Si pentru ca Mos Ene nu vrea sa-si faca aparitia si ma plictisesc groaznic am zis sa mai fac un review.Am ales doua farduri pulbere, foarte dragi mie si anume  Dazzle me  nr 8 Bedazzle si Dazzle me nr12 Illusion.




Ce imi place la aceste farduri?Faptul ca sunt foarte pigmentate, au niste culori foarte intense, nu se strang, nu se imprastie pe pleoapa sau pe fata, se intind foarte bine.
Imi place ca se vad bine si fara primer.
Ce nu imi place la aceste farduri este faptul ca iese cam mult fard prin acele gaurele si trebuie tot timpul sa fiu atenta cum pun capacelul si sa sterg surplusul de fard .Sunt ideale pentru sezonul de vara.
Cu siguranta as mai cumpara aceste farduri, sunt bune din punct de vedere calitativ, nici nu costa mult si contin o cantitate foarte mare de produs.
Va las si cateva poze cu tinuta mea de aseara.





Sper sa va placa postarea si daca nu plec pe nicaieri diseara poate revin cu un nou machiaj. Pana atunci va pup si aveti grija de voi! Sa aveti o duminica superba!

12 comentarii: