sâmbătă, 2 iunie 2012

My first Oh So Special Look si review ruj Essence nr 55 Coralize me

Buna dragele mele! Aseara am realizat primul meu look cu ajutorul paletei Sleek Oh So Special, imi plac foarte mult culorile,mi-o doream de mult .Nu a iesit perfect dar am sa mai incerc si in seara aceasta.Si pentru ca am folosit si rujul Essence pentru acest look m-am gandit sa-i fac si un review.




 Si acum poze cu rujuletul.


 Din momentul in care am intrat in magazin, acest ruj mi-a atras atentia si a devenit unul din produsele mele preferate si pe care il folosesc aproape in fiecare zi.De ce?
Pentru ca se asorteaaza foarte usor, miroase incredibil de bine, are o nuanta foarte placuta si se vede foarte bine pe buze.
Este un ruj  pigmentat si foarte cremos singurul lucru care nu imi place la el este ca nu rezista mult pe buze .
Are 4 grame, expira la 24 de luni de la deschidere, este fabricat in Germania si costa doar 10 lei.
Sper sa va placa postarea, sa aveti un weekend cu mult soare! Va pupicesc!

6 comentarii: