miercuri, 20 iunie 2012

Hot Summer Pink Make-up

Buna fetelor!
De cand mi s-a stricat calculatorul din camera mea , seara trebuie sa-mi gasesc o activitate pentru ca la calculatorul din sufragerie este mama si pe laptop sta sora mea.Din ce am inteles eu de la baiatul care repara calculatoare , nu prea ar mai avea ce sa-i faca.Avea ceva ani unitatea dar nu era in program sa se strice acum, dar cum scoala de soferi este pe primul loc am sa indur o perioada.
Asa si cum ziceam , seara neavand prea multa activitate mai fac cate un machiaj.





Produse folosite:
-Fond de ten Impala
-Pudra Astor
-Kit pentru sprancene Essence
-Creion Nyx Jumbo
-Trusa Sleek Acid
-Trusa 5 culori Flormar
-Eyeliner Essence
-Mascara Rimmel London

Astept comentariile voastre cu drag!Va pup si aveti grija de voi!

5 comentarii:

  1. Imi pare rau pentru calculatorul tau :(. In schimb, machiajul este foarte vesel :)

    sti de concursul de pe blogul meu? nu mai stiu daca ti-am spus...
    http://anfreutza.wordpress.com/2012/06/20/concurs/

    RăspundețiȘtergere