miercuri, 27 iunie 2012

Green Madness Makeup

Buna searaa !
Aleeluiaaa mai apuc si eu sa postez din cand in cand.Este groaznic fara calculator dar pana cand il repar pe cel de la mine din camera , ma mai folosesc de cel din sufragerie dar e dificil cand se bat 3 muieri pe el.Imi umplu si eu timpul cu invatatul pentru ultimele examene de sambata si mai nou cu cititul.Nu m-am omorat eu prea mult cu cititul in adolescenta, doar daca ma captivau primele 2-3 pagini dintr-o carte.Expectie facand cartile din seria Harry Potter , TVD, Academia Vampirilor etc:)).Mda si cum ziceam am citit de vineri si pana astazi 4 carti de dragoste , una de vreo 600 de pagini si celelalte mai micute, atat de tare ma plictisesc, dar ce pot sa spun a inceput sa-mi placa atat de tare incat nu-mi vine sa mai las cartea jos din mana.
Si seara cand ma intalnesc cu prietenul meu , ii fac capul toaca cu cartile mele si cat mi-as dori sa fie si el asa ca Fat-Frumos din carti:))) sa fie romantic si sa-mi faca declaratii.
Si ca sa nu va mai plictisesc , am zis sa postez si un nou machiaj , pentru ca cine stie cand o mai fi calculatorul liber.





Saptamana viitoare poate reusesc sa-mi dau si eu comanda de trusele Sleek Storm si  Brights ,m-am plictisit de trusele pe care le am, vreau culori noi.
Si saptamana asta trebuie sa ajung urgent pe la Essence sa-mi cumpar mascara, un primer si-o baza de machiaj.Apropo ati incercat genele false de la Essence ?Cum sunt?
Astept comentariile voastre cu drag!Va puup!

5 comentarii:

  1. ce frumos e machiajul :*:*8 bravo e perfect pentru vara si nu numai :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Credeam ca sunt singura care cere declaratii de dragoste:)). Asa se intampla cand citesti prea mult :D. Reusit machiaj ca de fiecare data! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Andreea!Cred ca fiecar fata tanjeste dupa declaratii de dragoste!

      Ștergere
  3. Mereu ma uimesti cu machiajele tale perfecte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am mult pana sa ating perfectiunea.Mersii mult,ma bucur ca iti plac:*

      Ștergere