marți, 5 iunie 2012

Comanda mea de pe Matar.ro

Buna fetelor! Saptamana trecuta v-am aratat un model de sandalute de pe Matar.ro care m-a cucerit pe loc.Nu am putut rezista tentatiei si am profitat de faptul ca era ultima zi de transport gratuit.
Comanda am dat-o joi si astazi a ajuns.Nu va pot spune cat de fericita si multumita sunt de alegerea facuta.In primul si in primul rand pentru ca mi se potrivesc perfect, parca sunt facuti pentru piciorul meu, mi-am mai comandat de pe internet pantofi sau sandalute  dar nu intodeauna corespundeau marimile.
Sunt atat de comode si nici nu imi transpira picioarele, ce sa mai perfecte pentru vara fierbinte care ma asteapta.Merg purtate atat seara la o tinuta mai de ocazie cat si ziua la o plimbare prin parc sau la o teresa.
Le ador si imi place ca le pot asorta cu usurinta si nici nu au costat mult.Chiar au preturi pentru toate buzunarele.
Va las si cateva pozici.Recomand din suflet  site-ul acesta pentru seriozitatea de care dau dovada si pentru calitatea produselor lor.




 Si daca intereseaza pe cineva am o pereche de pantofiori  noi din piele purtati o singura data marimea 36.Stau in cutie de 2 ani de zile si e pacat de ei.I-am luat cu 360 de ron si ii dau cu 100 ron.




6 comentarii:

  1. Ce pantofiori draguuti:*:) Te invit la un giveaway http://beautymakeupwithme.blogspot.ro/2012/06/giveaway-ladys.html te invit la un giveaway

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac culorile lor..se asorteaza cu mai multe tinute si sunt vesele, de vara

    RăspundețiȘtergere