sâmbătă, 16 iunie 2012

Colorful Arabic Makeup

Nu am mai facut de mult un machiaj arabesc si am zis sa-mi pun putin imaginatia la incercare.Imi place mult cum a iesit si combinatia de culori, imi pare rau ca nu am avut si niste gene false la indemana .
Nu am avut lumina buna sa fac look-ul complet, am facut doar un ochi, dar voi mai incerca zilele acestea sa fac unul cap coada.




 Imi doream de ceva timp sa incerc si eu sa fac codita asa si mi-a iesit.Chiar imi plac machiajele de genul si voi incerca sa fac mai multe.
Astept comentariile voastre cu drag!

6 comentarii:

  1. Deci,dupa cum ti-am spus si pe Facebook:imi placeeeeee!!!Ce tus ai folosit aici?

    RăspundețiȘtergere
  2. te-ai inspirat de aici: http://www.youtube.com/watch?v=cIm6vWdsrpQ&feature=plcp ?...
    arata bine..ma tenta si pe mine machiajul asta mult:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar deloc a fost suta la suta imaginatia mea, am luat trusa cu 6 culori si le-am folosit pe toate:))

      Ștergere