miercuri, 13 iunie 2012

Ce am mai primit si ce mi-am mai comandat

Buna fetele mele!
Ce faceti voi ?Eu astazi am fost la piscina, sunt un mic racusor, nu prea suport nimic pe piele si imi este foarte cald .As mai fi vrut eu sa ma duc si maine dar mai astept cateva zile sa se linisteasca pielea.Pe langa asta sunt un pachet de nervi.De ce?Pentru ca astazi mi-a ajuns ajuns coletul ladys.Am avut comanda maricica, multa lume a fost curioasa de noua gama Impala si au comandat cateva produse, printre care si 2 fonduri de ten rezistente la apa nuanta 3.Dar ce sa fie , cu toate ca pe factura scrie 2 buc fond de ten Impala rezistent la apa, eu am primit 2 corectoare lichide Impala.Am sunat la ei , nu mi-a raspuns nimeni sun si maine.Imi este si rusine fata de cliente pentru ca maine trebuia sa le duc comanda.Nu stiu cum sa fac dar eu nu pun bani de la mine, normal ar fi sa pot returna produsele si sa mi le trimita pe cele care le-am comandat.Sper sa rezolv problema asta cat mai repede, astept sa vorbesc cu ei pentru ca este prima oara cand mi s-a intamplat asa ceva de cand sunt reprezentant si sunt sigura ca exista o explicatie. .Asaa si astazi in timp ce asteptam cu nerabdare coletul Ladys, curierul a  mai lasat un mic pachetel pentru mine ce continea produse Astor si Rimmel London numai bune de testat.
Mi-au placut atat de mult incat mi-am si facut manichiura cu oja Astor primita.
Pe langa astea, mi-am comandat si eu fondul de ten Impala , oil free  pentru ten gras, eram tare curioasa de aceasta noua firma si din ce am apucat eu sa testez pe mana nu m-am inselat dar voi reveni cu un review in cateva zile si un rujulet tare dragutz cremos, tot Impala super soft cream lipstick nr 28.






Mai astept cateva zile pentru a face review ojei si fondului de ten dar per ansamblu par suuper ok, sper sa nu ma insel.Voi ati apucat sa folositi produse Impala?
Astept comentariile voastre cu drag, va pup si aveti grija de voi!

9 comentarii:

  1. am vazut ca au noutati , dar nu le-am cercetat inca...

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa oja.Sa le folosesti sanatoasa pe toate

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am indragostit de oja asta, se usuca atat de repede si tine atat de mult pe unghii, sa nu mai vorbesc de pensula...Am aceasi nuanta, dar la tine parca vine mai deschisa, ti-ai dat cu un singur strat?

    RăspundețiȘtergere
  4. Draguta culoarea ojei, deh eu ma dau in vant dupa orice rosu :D

    sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum s-a rezolvat incurcatura cu fondurile de ten ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am pastrat anticearcanele si am dat comanda din nou de fondurile de ten, aveam nevoie sa ajunga cat mai repede.

      Ștergere
  6. E bine ca ai avut ce sa faci cu anticearcanele :). Sunt foarte neplacute astfel de situatii, dar se intampla ... asta e! Eu am primit un parfum defect si imi faceam griji ce-oi face cu el, dar am discutat telefonic la firma si rezolvarea a fost simpla pana la urma. L-am returnat prin posta la casuta postala indicata de operatoarea Lady's. M-a "costat" plimbarea pe jos pana la posta (noroc ca e aproape) si am platit doar 2 lei. Firma mi-a pus contravalaorea parfumului inapoi in cont, dar numai dupa ce au primit returul (aproximativ o saptamana). Intre timp am comandat dinnou deoarece era urgent de necesar acest parfum si l-am putut da clientei in timp util. Am istorisit asta aici deoarece ar putea fi de folos si altor fete, iar pana la urma din orice situatie, oricat de complicata pare, exista intotdeuna o rezolvare rezonabila. Nu-i asa ?

    RăspundețiȘtergere
  7. asa este , ai dreptate de cand sunt reprezentant la ei , doar o singura data mi s-a intamplat asa, nu pot sa ma plang, sunt foarte multumita de serviciile lor , dar atunci aveam nevoie urgenta de ele si asa intarziasem cu comanda si dura prea mult sa fac retur sa astept pana imi pun banii in cont etc.

    RăspundețiȘtergere