miercuri, 2 mai 2012

Ultimele achizitii

Buna seara fetelor! Dupa cum v-am spus ieri, astazi am facut poze la ce mi-am mai luat in ultima  vreme si ce am primit spre testare.


Mi-am dat si eu comanda de pe Zorile Store dupa ce am vazut sandalutele cu fluturasi pe blogul Cristinei Gheorghe  si aceasta este perechea prima cadou la comanda.Sunt suuper, imi plac la nebunie ambele perechi.35 d lei ambele perechi cu tot cu transport.

 Aveam indoieli in privinta marimii, nu stiam daca imi vor veni, pentru ca eu port 36 si pe site aveau doar 37, dar indoielile mi-au fost spulberate astazi cand a ajuns coletul si imi vin perfect.


Aceasta este fustita de care va ziceam, luata de la Terranova.M-am hotarat greu asupra culorii, mai aveau albastru galben si gri .Desi initial am vrut pe galben , m-am razgandit pentru ca nu era o nuanta cam spalacita.Imi place mult materialul si faptul ca are buzunare, este mai sport, perfecta pentru vara.Pretul il stiti deja 29 de lei.


                                                Ochelari de soare 24 de lei ( Leonardo)


Flormar fard quatro nuanta 407 primita de la matusica mea cu ocazia Sf Constantin si Elena care se apropie.


Produsele primite pentru testare de la Triodeluxe, carora vreau sa le multumesc mult si anume: Keratina Lichida Anian, Spray pentru  definirea buclelor Anian si un Odorizant Concentrat .Nu am mai pus poza cu odorizantul pentru ca din cauza blitzu-ului nu se intelegea nimic.Abea astept sa incerc aceste produse, mai ales sprayul pentru difinirea buclelor, imi este dor de parul meu de altadata.
Cam aceasta a fost postarea.Revin maine cu tag-ul : Lipstick primit de la Anicka Maya. Va pup si sa aveti o seara linistita!

4 comentarii:

  1. foarte dragutze sunt sandalele. sa le porti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. fustita este genialaa:x,sa le porti sanatoasa pe toate:)!Te pup si te astept si pe blogul meu:*

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari! dragute toate...sa te bucuri de ele sanatoasa si iubita!

    RăspundețiȘtergere
  4. si te astept pe 12 mai sa te inscri la giveaway-ul meu http://anfreutza.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere