marți, 1 mai 2012

Shopping de 1 mai!

Buna fetelor! A trecut si minivacanta mult asteptata ! Cum ati petrecut aceste zile, pe la  mare, pe la munte sau doar la un gratar  sau la o piscina prin apropiere?Noi nu aveam nici un plan pana ieri seara, cand ne-am hotarat sa mergem cu inca un cuplu, o fosta colega de generala, actuala colega de facultate cu care ma inteleg nemaipomenit in mall la Bacau.Am plecat pe la 1 dupa-amiaza  si am ajuns acolo pe la 2 si jumatate.Si pentru ca filmul incepea la 5 si 10 minunte, am inceput sa colindam prin magazine.Bad idea!Oh cate hainute , sandalute, pantofiori, catee cosmetice , caat chin pentru ochisorii mei!Nu am avut un buget prea mare la mine, pentru ca era vorba doar de un film :)) dar nu m-am putut abtine si mi-am luat o fustita de la Terranova la 29 de lei si o pereche de ochelari din Leonardo la 24 de lei.E greu sa fii femeie! Intodeauna mi-a placut sa-mi cumpar haine, dar acum fac mai urat ca niciodata .Pe masura ce imi cumpar, mi se par tot mai putine in sifonier:))
Si culmea este ca niciodata cand vreau ceva anume , nu ma intorc cu acel ceva acasa.Dupa shopping ne-am oprit putin la kfc , sa ne rasfatam putin si cu niste aripioare picante.Si cu burtile pline, am plecat la film.Proasta alegere  am facut cu filmul animatie, nu am fost multi in sala , dar copii faceau galagie cat pentru jumatate de sala ocupata..Poze cu ce mi-am luat voi posta maine , pentru ca trebuie sa primesc si coletul de la Zorile Store si sa fac poze la toate :)
Cam atat pentru astazi! Va pup, sa aveti o noapte linistita si sa incepeti saptamana , chiar daca este la jumtate , in forta!

2 comentarii:

  1. si eu am facut ravagii ..cu cateva zile inainte :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. e greu sa fi femeie si sa nu iti cumperi 100 de haine o singura data :))eu mi-as lua tot magazinul, daca as putea...=))
    te astept sa te inscri la giveaway-ul meu pe 12 mai http://anfreutza.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere