vineri, 11 mai 2012

Review Keratina Lichida Anian si Spray pentru definirea buclelor Anian

Buna fetelor! Printre picaturi, am reusit sa-mi fac si eu putin timp sa mai postez cate ceva.Sesiunea bate la usa, trebuie sa invat si pentru scoala de soferi si nici nu stiu cum sa ma mai impart.Acum 2 saptamani am primit un colet cu produse pentru testare din partea celor de la Triodeluxe.Nu am vrut sa fac un review imediat , sa umplu randurile astea cu bla bla-uri de cat de bune sunt produsele .Le-am folosit de 4 ori de atunci, keratina lichida pentru par si spray-ul pentru bucle.
Keratina lichida pentru par.Ce spun ei:
-revitalizeaza strakucirea matasoasa , naturala a parului
-revigoreaza si ii da volum parului
-actioneaza cu o intensitate cu atat mai mare cu cat parul este mai deteriorat
 Ce spun eu:
-imi place cum miroase
-nu ingrasa parul, din contra am mai mult volum si eu chiar am nevoie de volum
-este mai moale si matasos parul
-are si un luciu placut
-are 250 ml
-imi place ca nu este uleioasa si lipicioasa solutia
-are un ambalaj practic, cu pulverizator, doar 5-6 pulverizari pentru a-si face treaba
-costa 36 de lei




Instructiuni de folosire::Uscati parul cu prosopul dupa ce a fost spalat si dat cu balsam. Aplicati Anian Keratina Lichida, apoi masati usor si pieptanati.
 

Anian Hare Care-hidratant pentru definirea buclelor
Ce spun ei::parul ondulat natural sau permanentat ramane fin, conferindu-i volum si libertate.
-vitaminele sale hranesc si vitalizeaza in profunzime
Ce spun eu:
-miroase foarte frumos
-nu ingrasa parul
-nu pot sa spun ca am avut parte de o schimbare majora in privinta buclelor pentru ca eu  oricum am parul ondulat de la mama natura, se aseaza mai frumos ce-i drept, dar prefer sa nu imi dau inca cu parerea, o sa-l mai folosesc de cateva ori
-are un ambalaj practic
- are 250 ml
-costa 30 de lei

Instructiuni de folosire: Uscati parul cu prosopul dupa ce a fost spalat si pulverizati de la o distanta de 30 cm>Dati forma buclelor.


Voi adauga cateva poze cu parul ud, dupa ce am aplicat cele doua produse si rezultatul final.











Daca doriti sa achitionati aceste produse , le gasiti aici.Recomand cu caldura aceste produse! Sper ca v-a placut postarea:* Astept cu drag comentariile voastre. Va pup!

8 comentarii:

  1. imi surade ideia de a mi cumpara keratina lichia - parul meu este lipsit de volum de stralucie si mi se pare un pret bun .

    RăspundețiȘtergere
  2. Super. keratina lichida imi face cu ochiul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce super iti sta parul.Vreau si eeeeuuu:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce par frumos ai! Si mie imi place keratina lichida...chiar merita laudata pe toate blogurile ;)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si pe mine ma tenteaza ambele produse..multumim pentru review:*

    RăspundețiȘtergere
  6. am auzit ca sunt foarte bune aceste produse! :)
    apropo, astept sa te inscri la primul meu giveaway astept sa te inscri la giveaway-ul meu http://anfreutza.wordpress.com/2012/05/12/giveaway-besensual/ :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Oau, parul tau arata foarte frumos! Imi poti spune, te rog, exact cum procedezi la aplicarea keratinei si a activatorului de bucle (presupunand ca le folosesti pe amandoua concomitent)? Ma refer la pasii urmati, care se aplica primul, etc.
    Multumesc.

    Ana
    http://cateunpicdinfiecare.weebly.com/

    RăspundețiȘtergere