miercuri, 30 mai 2012

Review fond de ten Essence Stay all day 16 h

Buna fetelor! M-ati rugat mai de mult sa fac un un review pentru fondul de ten de la Essence si dupa ce l-am folosit de cateva ori m-am gandit ca este timpul sa fac aceasta postare.

Ce imi place la el
-este un fond de ten cremos
-se intinde foarte bine
-are un miros foarte placut
-are o acoperire medie
-are un ambalaj practic cu pompita
-costa doar 19 lei
-se aplica foarte usor
-acopera roseata si punctele negre
- pe tenul meu gras  rezista cam 4-5 ore
-are 30 de ml

Ce nu imi place la el:
 -faptul ca au putine nuante, cea mai deschisa nuanta pe care mi-am luat-o eu este cu mult inchisa fata de tenul meu
-din cauza faptului ca nuanta nu mi se potriveste , apare efectul de masca, eu l-am folosit combinat cu alte fonduri de ten mai deschise  sau  ama aplicat pudra deschisa pentru  a se vedea ok
Per ansamblu este un fond de ten bun dar nu stiu daca l-as mai achizitiona.Doar pe timp de vara sa zicem, cand as fi bronzata .
Acum sa va arat cateva poze cu  fondul de ten si cu oja care mi-a facut ziua mai frumoasa si m-a cucerit pe loc.Zilele acestea imi voi cumpara si nuanta neon , poate si un albastru electric.








Sper sa va placa postarea si sa va fie de ajutor.Va pup si sa aveti o seara frumoasa!



4 comentarii:

  1. Chiar vroiam si eu acest fond de ten, insa nu-l iau din cauza nuantelor. Am tenul foarte deschis, deci ar arata aiurea rau pe fata mea.

    Imi place oja :D :*

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place culoarea ojei , este favorita mea...dupa corai :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oja e super! In ceea ce priveste fondul de ten , prefer unul cu un grad mare de acoperire. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. fondul de ten nu ma incanta, cat ma incanta oja. E superba nuanta :)

    RăspundețiȘtergere