duminică, 13 mai 2012

Review Beauty Uk Striped Bronzer Compact 5 shades

Buna fetelor!Ce faceti?Cum v-ati petrecut weekend-ul?Eu am avut un sfarsit de saptamana mai agitat, am avut 3 fete la machiat, m-am pus sa conspectez si pentru sesiune ca ne se apropie cu pasi repezi si o data cu venirea caldurii s-a dus si cheful meu de invatat, imi sta gandul numai la plaja.
M-am gandit sa mai fac si eu un review si am ales bronzerul de la Beauty Uk, comandat de pe blogul Lianei Profira.




Ce pot sa spun despre acest produs?
-este minunat, ma inteleg de minune cu el si mi se potriveste perfect
-are niste culori deosebite, care se imbina foarte bine
-are un sidef placut, nu exagerat 
-se vede si ilumineaza foarte bine 
-se intinde foarte bine
-are un ambalaj foarte practic
-se consuma greu
-are un miros placut
-este ideal pentru vara si pentru un machiaj reusit
-costa in jur de 15-20 de lei

Sper ca v-am trezit interesul si ca v-a placut postarea.Va pup si aveti grija de voi!



4 comentarii:

  1. Super frumoase culorile! Imi poti scrie te rog adresa blogului Lianei? Mersi:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum il caut, nu mai apare deloc pe net, citisem la un moment dat ca se muta pe alt blog sa vad daca il gasesc

      Ștergere
  2. am giveaway pe blog, daca vrei sa te inscri: http://anfreutza.wordpress.com/2012/05/12/giveaway-besensual/

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos, sa-l folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere