luni, 28 mai 2012

Pink party makeup

Buna seara fetelor!In seara aceasta am realizat si eu un mic machiaj, nu mai facusem de mult, imi era dor.
Am folosit 2 culori indraznete din trusa Sleek Acid, rozul si movul care mi se par dementiale.Am in minte atatea combinatii doar ca,  sesiunea asta imi mananca tot timpul plus ca mai am si alte programari .Abea astept sa termin cu examenele sa imi pot da frau imaginatiei.








Pentru acest machiaj am folosit:
-Fond de ten essence
-Pudra translucida Isabelle Dupont
-Creion pentru sprancene Essence si No7
-Trusa Sleek Acid
-Eyeliner  Catherine Arley
-Mascara Rimmel London
-Creion nyx juumbo milk
Astept comentariile voastre! Voi reveni maine cu un review pentru unul din produsele Essence achizitionate recent.Va pup si aveti grija de voi!

6 comentarii: