miercuri, 2 mai 2012

Inchis-Leapsa cu premii

Buna fetelor! Abea ce am ajuns acasa, am deschis calculatorul si am intrat putin pe Beauty Corner, sa vad ce postari noi mai sunt.Printre postarile noi, era si cea a lui Minnie Angel  in care am gasit  o provoare adresata mie.Aceasta provocare consta in  a povesti prin ce peripetii am trecut eu din cauza unui cos.
Pot spune ca D-zeu m-a inzestrat cu o fata cat de cat frumoasa, am un ten gras ce-i drept, am puncte negre si mici cosuri, dar nu ma pot plange , sunt persoane care sufera de mult mai rau.Dar au fost momente in care mi-au aparut si mie monstruleti pe fata exact cand imi era lumea mai draga.
Unul din momentele care mi-au ramas intiparite in minte a fost in clasa a 12a. Dupa ce ne-am intors din banchet, la 2 zile aveam festivitatea de premiere, robe, discursuri, momente emotionante si asa mai departe.In banchet am avut noroc nu mi-a aparut nimic pe fata, dar cum am ajuns acasa, un ditai craterul si-a cumparat spatiu pe fata mea.Sa mor si mai multe nu, mai ales ca a doua zi urma sa facem poze.Cand ma vede mama , incepe sa rada.Si eu o intreb asa  iritata :"ce ti se pare atat de amuzant?" .Si ea de colo : " pai la fel ai patit si cand ai terminat clasa a 8a  nu mai tii minte?" M-a bufnit rasul si pe mine cand mi-am adus aminte ce imbufnata eram in clasa a 8a , la fel ca acum, situatia se repeta.Mi-am scos albumul foto si radeam cu mama de cat de incruntata eram in poze din cauza unui cos si ma gandeam ca ar fi culmea sa-mi apara craterul pe fata si cand voi termina facultatea.M-am ambitionat si nu am lasat ca acel monstrulet sa -mi distruga momentele frumoase de la liceu.
Dar aceasta postare nu se opreste aici.Eu la randul meu va provoc pe voi, cititoarele mele ,  ca printr-un comentariu lasat mai jos , sa-mi spuneti  prin ce peripetii ati trecut voi.



Dintre toate comentariile, voi alege cu random o castigatoare , care va primi din partea celor de la Cosmetic Plant , un set cu busuioc.
Atat concursul de pe blogul meu cat si cel de pe blogul lui Minnie Angel vor tine pana pe 7 mai ( ora 15)
De asemena va rog sa dati like paginii celor de la Cosmetic Plant si paginii mele Ella's eyes.
Astept comentariile voastre ! Va pup!


Lista cu participantele in ordinea in care v-ati inscris. Si acum sa vedem pe cine alege random-ul.......





Felicitari! Astept datele tale si numarul de telefon pe adresa de email elascumpik23@yahoo.com pana pe data de 8 mai !

24 de comentarii:

  1. Buna,eu imi amintesc de o patanie cu un cos si acum.Eram in clasa a 12-a,aveam banchetul de sfarsit de an si trebuie sa stralucesc la petrecere!Cum am tenul mixt,bineinteles ca uneori mici cosulete isi faceau de cap.Si de ce nu si n perioada banchetului??Avea 1 pe nas si 1 pe frunte.Cu chiu cu vai le am mascat cu pudra,corector si fond de ten....dar tot se observau..vag dar se observau.Faceam ture la baie ca sa retusez machiajul,a fost un mic stres treaba asta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Offf din pacate si eu am trecut prin multe perioade dificile,cea mai recenta este cand de la un scrub nou,neincercat am facut alergie,noroc cu fondul de ten care a acoperit roseata si mi-am putut continua cele propuse :)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. buna.
    nu vreau sa ma laud dar tenul meu desi e sensibil si uscat arata foarte bine inca si desi cu cosurile nu prea am avut eu probleme imi amintesc ca in seara unui eveniment important vazusem pe fata un punct tare si alb sub piele care mi.a atras atentia...nu m.am lasat pina nu mi.am facut o belea de toata frumusetea!la petrecere deji am incercat eu sa.mi maschez opera toti au tinut sa ma intrebe ce am patit?m.am simtit ca un copil care trebuie sa dea explicatii ptr o nazbitie..........dar a trecut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu prea am probleme cu tenul imi apar ra cosuri, dar si cand apar e cam nasol. Am patit odata mi-au iesit 3 cosulete pe barbie, unul era mai mare si 2 erau mici. Si de ce sa nu-l sparg macar pe ala mare? L-am spart si mi-am facut un semn de toata frumuseste si mai grav era ca nu aveam nici fond de ten si trebuia sa plec si la scoala...M-am dat cu niste pudra care a acoperit foarte putin si m-am dus asa la scoala...Desi ma simteam foarte rau m-am gandit ca la urma urmei sunt om si e ceva normal sa-ti mai apara cate un cos :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Intotdeauna cosul/cosurile apar tocmai cand ti-e lumea mai draga, cand trebuie sa mergi undeva si ai vrea sa arati bine: la mine se intampla frecvent - perioade frumoase, ten curat - apoi trebuie sa merg la o intalnire si ... in mijlocul fruntii/pe obraz/ pe barbie apare un vulcan care se pregateste de eruptie. O experienta mai 'deosebita' a fost cand trebuia sa merg la nunta unei prietene, pregatisem tinuta, tunsoare noua ... vine ziua X si apare si cosul. Am avut noroc cu colegele de camera, care m-au ajutat cu niste cosmetice sa maschez eruptia. Eu cred ca nu e intotdeauna/la toata lumea vorba de ten acneic, cat de stres - mai ales cand apar in situatii din acestea deosebite pentru care ne pregatim si ne stresam atat sa aratam bine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu va povestesc alta peripetie...Era nunta verisoarei mele la inceputul verii can nu apucasem sa ma bronzez deloc. Voiam sa arat bine si de aceea am luat cu mine o buna prietena care le are cu shoppingul. Mi-am achizitionat tinuta pentru nunta respectiva, am vorbit cu prietena sa ma machieze(se pricepe de minune), mi-am facut programare la coafor si nu stiam ce as mai putea face sa arat super...am stat si am nascocit si mi-am propus sa imi cumpar o crema autobronzanta :) Mi-am achizitionat crema (nu imi mai aduc aminte de care era pt ca asta se intampla acum vreo 8 ani) si mi-am propus ca dupa ce imi fac baia sa incep operatiunea :) Zis si facut :) Mi-am dat un strat de creme si la lumina becului din baie taaaare frumos se mai vedea....ce mi-am zis...hai sa mai dau un strat sa par si mai bronzata :) Vine ore 19 si soseste prietena sa ma machieze (eu eram la mine in camera si nu ma vazuse nimeni ca voiam sa fie surpriza dupa ce sunt gata cu totul) si o vad ca ramane socata. Eu credeam ca ii place ce vede :) Imi spune:"Fata, ce s-a intamplat cu pielea ta?...Eu: Iti place, nu? E crema autobronzanta...Ea:Nuuuuu esti plina de cosuri pe gat si fata" Cand m-am uitat in oglinda eram PLINAAAA cred ca facusem un fel de alergie la produs sau nu stiu. Faza e ca prietena asta nu avea un fond de ten asa inchis care sa imi acopere mie imperfectiunile ca nu se astepta la o asemenea "surpriza" :) Am fost nevoita sa raman acasa caci nu mai puteam iesi in lume...Dar de...eram coafata si ma alesesem si cu o tinuta super :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna,
    Bineinteles ca atunci cand ti-e lumea mai draga, atinci se intampla sa-ti iasa cate un "monstrulet" Eu am patit asta chiar inainte de ziua de botez a printesei mele, era intr-o parte pe frunte si sincer m-am dus sa ma machiez la salon ca sa mi-l camufleze cum trebuie si au si reusit, vreau sa spun ca nici nu s-a vazut, dar probabil daca alegeam sa ma machiez eu...s-ar fi vazut in toate pozele... Am scapat cu bine :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna
    Cel mai urat moment pentru mine,a fost cand,dupa ceva timp mi se implinise o dorinta.Aceea de a fi cu un tip pe care il placeam...am tot vorbit,si din discutii spunea ca nu ii plac fetele care au cosuri pe fata,din alea mari...stabilisem sa ne intalnim,totul era super ok...numai ca dimineata cand m-am trezit,avea un cos umflat exact in frunte.Nu puteam sa cred ca e adevarat!!Eu am un ten destul de ok,un pic gras ca fiecare,dar cand imi iese cate un cos....e vizibil rau!!A trebuit sa aman intalnirea,deoarece nu am gasit o metoda de a masca "monstruletul"!!Dupa cateva zile mi-a trecut,si am reusit sa reprogramez intalnirea cu tipul!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna! Eu pot spune ca acneea mi-a marchat profund viata inca de la varsta de 17 ani eram o persoana dragutica cu ochi frumosi si zambet placut pana intr-o zi zi cand m-a lovit, am suferit un soc emotional care m-a marchat profund respectul si increderea in mine am suferit enorm m-am trezit de pe azi pe maine fiind un monstru am capatat o acnee modulo chistica destul de severa fata mea avea trei pustule enorme toata fata era schimbata am incercat ajutor la numerosi doctori nu mai vroiam sa vad pe nimeni ma izolasem complect de lume nu mai vropiam sa merg la scoala ;( din punctul meu de vedere viata mea era terminat tratamentel experimentale mi-au creeat stari depresive si mai mari iar tenul meu era si mai sensibil, trata pustulele dar tenul meu era super sensibil nu mai puteam intra in contact cu soarele pielea se excuama foarte usor eram ingrozita de-a dreptul creme, medicamente incercasem totul..Pana intr-o zi cand am dat peste o doamna doctor caruia i se facuse mila de chinul suferit si mi-a intrerupt tratamentul cu medicamentele experimentale si a decis sa ma puna sub tratament hormonal nu va zic fetelor ca incepusem sa-mi revin totul a fost din cauze hormonale insa prea tarziu pus diagnosticul am suferit trei operatii de extirpare de pustule iar cicatriciile se vad si azi , asta e dna doctor a zis ca cu timpul o sa se diminueze insa ca inainte nu voi fii doar cu interventii plastice. Azi incerc cat pot sa am grija de tenul meu fiind atenta la toate produsele ce aplic incerc sa- l fortific cu uleiuri naturale si creme potrivite tenului meu sensibil...Un sfat fetelor inainte sa laasti doctorii sa atinga fetele voastre prin internmediu chirurgicale optatii pentru analize hormonale ..Pupici :) !

    RăspundețiȘtergere
  10. Acum,Slava Domnului tenul meu s-a mai "cumintit",dar in adolescenta aveam mari probleme.La fel in timpul sarcinii,o luase razna.Aveam cosuri si pe spate,ziceai ca am o piele de crocodil:numai cosuri si brobonele.In timpul liceului,parca era un facut,inainte de un eveniment important,aparea cate un ditamai cosul(probabil din cauza stresului).O intamplare urata a fost prin clasa a 11-a,nu aveam planificat ceva important,dar mi-a aparut unul deasupra buzei superioare.Problema era ca se umfla parca vazand cu ochii si durea rau.Dupa o zi-doua arata de parca imi luasem un pumn in gura.Mi se umflase buza si nu avea nici un cap,nimic.Era mare si rosu si dureros.Cand ieseam din casa il mai acopeream cu produse de make-up,dar arata mai rau.Stiu ca pana la urma am ajuns la dermatolog,imi era frica sa nu se infecteze,desi nu aveam cum sa umblu sau sa scot ceva din el.Cu tratament,s-a rezolvat,dar cateva zile am umblat cu un plasture.Nimanui nu-i venea sa creada ca este doar un cos,la felul cum arata buza mea.In fine,ma bucur ca nu am ramas cu vreun semn,in afara de imaginea mea din acele zile,un pic sifonata.Acum sunt adult si am invatat sa am mai mare grija de tenul meu,de aceea caut produse benefice pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hm... Cum sa uiti asa ceva? E - cred eu - cea mai comica si totodata tragica anecdota beauty de-a noastra cu sora-mea. Era ziua de dinaintea festivitatii mele de absolvire a facultatii, acum vreo 4 ani... Fiind cele mai bune prietene, eu si sora-mea ne rasfatam acasa de zor cu felurite ritualuri de infrumusetare: baie, exfoliere, masti, creme... tot ce vrei, ca sa fim ca si scoase din cutie a doua zi. Toate bune si frumoase pana pe la ora 4 dupa-masa, cand pe fruntea sorei mele apare o roseata nedefinita... Cum am zarit-o, am luat-o in primire: crema, gel antiacneic (cica "ajuta imediat")... In zadar. Pe seara avea o ditamai bulina inflacarata, pulsanda in mijlocul fruntii. Ii venea sa planga - si pe buna dreptate: arata oribil. Ca s-o mai consolez, faceam haz de necaz: ascundeam oglinzile, ca sa nu se tot priveasca, cautam pe Net sfaturi si leacuri, o linisteam ca oricum, nu ea va fi in centrul atentiei, caci e festivitatea mea de absolvire, si ca se mai domoleste minunatia ce-o are pana atunci... Tot necajita s-a dus la culcare. Dimineata, dupa trezire primul popas al meu era la patul ei - voiam sa vad ce mai face ea si hidosenia de ieri. Cand intram in camera, a incremenit: se uita la mine de parca ar fi vazut o stafie... dupa care a izbucnit intr-un ras de necontrolat. Nu intelegeam, ce are. I-au dat lacrimile... si intre doua reprize de ras, ma-ntreba: "Tu te-ai vazut azi dimineata?", punandu-mi o oglinjoara (tot n-am reusit sa le ascund pe toate!) in fata. Atunci am vazut cel mai urat lucru din viata mea: un cos urias... unde? Exact in mijlocul fruntii - la fel ca si la sora-mea. Am ramas cu gura cascata. Ce mai...? Ne tencuiam, razand, una pe cealalta cu fond de ten, corector si pudra... Iar in poze semanam... nu, nu ca doua picaturi de apa... ci ca doi ciclopi trasi la indigo/xerox... NU, nu ca sore... mai mult a clone aratam! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Patanii cu cosuri as putea spune ca am tot timpul :)) pentru ca sunt mai tot timpul pe fruntea mea. Foarte mici, dar exista.
    Problema este ca am deasupra sprincenei o alunita maricica, iar cand apar cosulete in jurul ei, se face o alunita de toata frumusetea, mai urata si umflata, mai ales daca incerc sa umblu pe-acolo.
    De la ultima poveste de genul, ma rog sa nu-mi mai apara iar ca par un monstrulet :))

    RăspundețiȘtergere
  13. In adolescenta, am avut mici probleme cu tenul, mai exact aveam fruntea plina de minunatele cosuri, dar purtam tot timpul breton ca sa le acopar. Parerile erau impartite referitor la purtarea bretonului. In orice caz eu nu am renuntat la el, era singura mea arma impotriva cosurilor. Imi amintesc acum si zambesc, dar daca ma intorc in timp nu as vrea sa mai fiu in pielea personajului care se pregatea de prima intalnire cu un admirator secret si care avea pentru prima data un cos pe nas. Eu spun ca in viata se poate intampla orice...deci iata-ma in fata unei situatii fara iesire. Cosul nu am avut cum sa-l acopar, ba mai mult mi-am inrosit foarte tare nasul. m-am enervat, am plans si am hotarat sa nu mai merg la intalnire. Iata dragelor ce a putut face un cos....Acum nu mai gandesc asa...baiatul acela sigur m-ar fi placut si cu acea mica problema specifica varstei si poate ca am fi trait o frumoasa poveste de dragoste...

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna!Binenteles ca "monstruletii" apar cand nu trebuie.Tot timpul cand trebuie sa fac poze trebuie sa se mai intample cate ceva care sa ma faca sa urasc pozele respective.Cu o seara inainte sa fac poze pentru facultate,m-am trezit cu un cos din ala mare si dureros exact in mijlocul fruntii,am incercat sa-l extermin dar in zadar si nici fond de ten nu aveam si uite asa am iesit in poza ca o indianca fara sa imi pictez o bulina rosie in frunte

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu o sa iti scriu multe randuri, pentru ca deja cand imi amintesc de cat m-a chinuit pe mine un cos toata viata mea, ma apuca plansul...Nu am avut probleme mari cu tenul, inafara de punctele negre, insa de cate ori ma duceam la mare inainte cu cateva zile sa plecam imi iesea un cos imens exact intre sprancene, parca mi se aseza acolo sa ma terorizeze. Daca nu ma duc la mare, nici gand sa apara cosul meu terorist...Deja mi-e teama de el , numai cand ma gandesc ca vreau sa plec anul asta :((

    RăspundețiȘtergere
  16. Stiu ca am tenul predispun la cosuri si ma invatasem cu ele. Apareau, dispareau, totul se petrecea normal. Ca orice femeie gradida, anumite lucruri care inainte mi se pareau normale incepuse sa ma enerveze. Cosurile parca se facusera ascultatoare si nu isi mai faceau aparitia pe fata mea... pana cand a treb sa ma duc la spital sa nasc. A doua zi dimineata (ca am nascut noaptea) aveam doua stari de superfericire si de nervi. Eram happy ca aveam un baiat sanatos dar si de nervi ca un monstrulet a venit si el sa ii ureze (probabil) bun venit.

    RăspundețiȘtergere
  17. Iata ca pe ultima 100 de metri accept provocarea ta:)
    Tenul meu a fost mereu predispus la cosuri,dat fiind de perioada de adolescenta /transformare prin care trec.Am trecut printr'o peripetie,sa'i zic asa,a fost cand a trebuit sa fac pozele pentru albumul de sfarsit de an,adica acum vreo 2 saptamani.Tenul meu arata foarte bine,curat,fara "monstruleti" ,dar in dimineata aceea parca o luase razna,poate era de la emotii,trairi,stiu eu ,cert e ca nu m'am putut intelege cu cosuletele de nici o culoare.Fond de ten,pudra,bronzer,corector,nimic ,dar nimic,nu a putut sa invinga cosurile.Pana la urma am incercat eu sa ascund,pozele au iesit cat de cat bine,se putea insa si mai bine!!Multumesc pentru provocare,iata ca am facut'o si pe asta!!xoxo:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Cele mai urate momente din viata mea in care a fost implicat si un cos au fost pe perioada liceului, cand m-am trezit cu o ditaima "creatura" drept in varful nasului. Bineinteles ca nu am rezistat tentatiei de a omori dusmanul si mi-am infipt ghearele in el,ca a doua zi sa ma trezesc cu un nas umflat si rosu, care semana mai mult a gogosar. Si acum incepe penibilul: in aceasta situatie in care aratam oribil, am fost nevoita sa merg la liceu, pentru ca aveam ore bineinteles, spre amuzamentul colegilor care isi facusera o adevarata placere din a ma tortura pe seama nasului meu imens.

    RăspundețiȘtergere
  19. Pana acum ma consider o norocoasa deoarece nu am avut probleme mari cu tenul.Am tenul sensibil,usor iritat,dar cu ajutorul cremelor il "calmez".Prima peripetie pe care am avut-o din cauza unui "monstrulet"(spun monstrulet pentru ca arata oribil,era in piele si destul de mare) am avut-o chiar in ziua cand am implinit 18 ani.Toate bune si frumoase cu o seara inainte,pregatiri,alegerea machiajului iar in dimineata urmatoare m-am trezit cu o umflatura in zona nasului,destul de aproape de ochi groaznica.

    RăspundețiȘtergere
  20. Offff..nu putea sa iasa nr 1?>>imi doresc mult produsele...asta e:).Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc. Am trimis email. O seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  22. Am primit premiul. Multumesc inca o data.

    RăspundețiȘtergere