marți, 22 mai 2012

Happy birthday outfit

Buna dimineata fetelor!Ce faceti?Eu abea am facut ochisori, minune am dormit si eu mai mult si nici nu m-au mai stresat mustile:)) , mi-am facut o cafeluta, ma uit la un episod de Grey's anatomy dupa care imi iau cursurile la drept in brate.
Am vrut sa va arat cateva poze de ieri, nu aveam ce face si am zis sa fac si eu cateva poze de ziua mea asa.Nu am petrecut cum faceam in alti ani , doar am iesit putin prin oras,nici nu am simtit nevoie asa sa petrec, nu stiu de ce.



Rochita am primit-o anul trecut de la mama mea, cand s-a intors de la mare.Si sa va spun un secret : mi-a luat-o de la magazinul de copii:))) dar imi este draga tare.Acum vad si eu  ca m-a prins soarele mai mult pe picioare decat pe maini.

 Si cateva poze mai de aproape, nu am avut timp sa fac cine stie ce machiaj, i-am zis prietenului ca sunt gata la 8 si jumatate si abea la 9 am iesit din casa:))A durat mai mult la fata cu pensatul.


Si o pozica cu buchetul de la prietenul meu care imi este foarte foarte drag pentru ca are si-o gargaritaaa!


Sper ca nu v-am plictisit cu pozele mele! Voi cum ati petrecut ziua de ieri?Va pup si sa aveti grija de voi.

12 comentarii: