luni, 14 mai 2012

Essence haul

Buna seara fetelor!M-am gandit sa va arat mai in detaliu produsele achizitionate astazi de la Essence.Dupa cum va spuneam, magazinul acesta este deschis in Focsani de aproximativ jumatate de an si nu stiam ca au stand Essence.Astazi am facut o mica gaura in portofel de vreun milion.Abea m-am abtinut sa nu cumpar mai multe, dar as vrea sa ma intorc dupa o baza de machiaj, un fond de  ten, mascara si niste mono-uri care imi faceau cu ochiul .Ati folosit vreun fond de ten de la Essence , imi puteti recomanda ceva?


          Si voi incepe sa va prezint produsele pe rand si cu un mic swatch.

                                       
                      Mono-ul cu nr 35  "Party all night" metallic effect-7.99 lei


Mono-ul 02 "Dance all night"-7.99 lei




Mono-ul 03 "Starlight"-7.99 lei



Creion pentru buze- 4.99 lei

 
Creion pentru buze  nuanta 11 "In the nude " si 06  "Satin Mauve"


Creion pentru sprancene  02 Brown si 04  Blonde-7.49 lei'

        

Si pentru ca tot se aproprie ziua mea m-am gandit sa-mi mai fac un mic cadou .Stiu stiu, la mine mereu se apropie ziua mea:)))!
Maieu verde no name -45 de lei
Nu stiu daca se vede exact culoarea lui din cauza blitz-ului, mi-a fost drag modelul si se aseaza bine tare.Desi plecasem cu gandul sa-mi cumpar niste pantaloni scurti , o fusta sau o rochita si niste balerini , m-am intors acasa cu totul si cu totul altceva.
Sper sa va placa postarea grils, voi reveni in curand si cu review-uri.Va pup si sa aveti o noapte linistita!

9 comentarii:

  1. Iti recomand cu caldura fondul de ten Essence soft touch mousse make-up. Regret amarnic ca nu mi-am luat mai multe din strainatate dat fiind faptul ca la Cluj nu gasesc stand Essence. Am mai folosit alte fonduri de ten precum Maybelline (diverse tipuri) Rimmel London, L'oreal si Clarins si tot dupa essence-ul meu tanjesc ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc din suflet:X pentru recomandare

      Ștergere
  2. Baza de machiaj de la Essence o am si eu si imi place la nebunie, ofera un look glowy tenului , un aspect sanatos si pentru asta o ador.Cat despre rimel, Essence Multi action mascara este genial, daca ar fi sa-l aseman cu altul acela ar fi Colossal de la Maybelinne, alt rimel favorit de al meu.Cam astea ar fi sugestiile mele.Pupici si sa folosesti cu placere ce ti-ai cumparat si in cazul bluzitei , sa o porti cu placere !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi frumos Laura, chiari imi sunt de ajutor recomandarile tale:*

      Ștergere
  3. Si mie imi plac produsele de la Essence, sa le folosesti cu placere :* si bluzita este super!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Great haul; love the eyeshadows and the eyebrowsticks from essence.

    Lovely blog; following you now.

    XOXO

    My Bathroom Is My Castle – Beauty Blog

    RăspundețiȘtergere