vineri, 18 mai 2012

Essence & Balea haul

Buna fetelor! Azi am plecat dis de dimineata in oras sa mai cumpar una alta pentru maine .Am ajuns si in Dm nu am reusit sa cumpar decat un gel de dus Balea, as mai fi vrut eu mai multe dar eram cu prietenul meu si el  nu are prea multa rabdare.Nu-i place sa stea dupa fundul meu pana iau la rand fiecare raft, si asa a stat jumatate de ora dupa mine la standul Essence:)).


Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, imi face figuri in ultima vreme aparatul de fotografiat.

Mi se terminase gelul de dus si chiar eram curioasa de produsele Balea si am zis sa i au un gel de dus daca tot am intrat in Dm- 6 lei

  Fond de ten Stay all day nuantanr 10 soft beige-19 lei

 
                     Essence gel Eyeliner "Midnight in Paris"-11.69 lei

    Fix& matte!Pudra pulbere translucenta -17.69 lei


Pudra compacta matifianta-14.99 lei

                                                     
                                     Ruj Essence nr 55- 10 lei

Cum mai strang niste banuti sper sa ajung sa mai cumpar mascara, baza de machiaj, inca 2 pudre matifiante nuanta ce mai deschisa si cea mai inchisa,primer pentru ochi si fondul de ten  soft touch mousse.Acestea sunt pe lista mai importante, fardurile ,genele false si restul pot sa mai astepte!
Voi reveni in curand cu review-uri.Va puup!

15 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere si poate faci un review la pudra translucida si pe mine ma tenteaza sa o cumpar , dar nu prea stiu mare lucru despre ea.Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna. Te rog sa faci un review si la fondul de ten. Pare interesant.
    O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere scumpa..foarte frumoasa nuanta rujului:*

    RăspundețiȘtergere
  4. da, si eu as vrea sa vad un review la fondul de ten! pacat ca in brasov inca nu se gasesc aceste bunatati....dar poate cine stie....vom avea si noi brasovencele parte de ele IN CURAND

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca au ajuns la noi in Focsani sigur vor ajunge si la voi:*

      Ștergere
  5. Sa le folosesti cu placere! Si eu am fost ieri in DM (sunt tot din Focsani), dar nu mi-am luat decat sirop de agave. :D Vreau sa te intreb insa unde avem stand Essence? Te pup! P.S. Ce ma bucur ca am o bloggerita pe care o urmaresc cu drag la mine in oras! Iupiii! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yeey:) fata in fata cu fosta farmacie 24 , unde este magazinul deborah gasesti si produse essence, au un stand acolo

      Ștergere
    2. aaaaa....am vazut ca au deschis mai demult acolo Deborah dar niciodata nu am intrat. Ma gandeam ca au niste preturi de te dau pe spate si de aia m-am tinut departe. :D

      Ștergere
  6. Sa le folosesti cu placere! Gelul de dus "imi face cu ochiul" :)

    RăspundețiȘtergere
  7. sa le folosesti cu mult drag!:*..si asteptam review'uri:*

    RăspundețiȘtergere