miercuri, 16 mai 2012

Cute little alien:))

Buna seara girls! In seara asta m-a palit cheful de machiat asa mai serios si cum mi-a placut foarte mult machiajul Andreei si tehnica folosita am incercat si eu ceva in genul.Bine ca nici nu se compara cu al ei este partea a doua:))).Cand o sa vada prietenul meu pozele mai mult ca sigur o sa spuna ca sunt nebuna:)) dar ne asta e!








So this it is:))) Sper sa  nu va aud rasetele pana la mine la Focsani:))) Astept comentariile voastre ! Va pup si sa aveti o seara frumoasa:)) mai frumoasa decat v-am facut-o deaja eu:)))

13 comentarii:

  1. ce e aia peste care ai pus albastru?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mereu esti prea modesta! Ador ce ai facut pe fata ta, frumoas-o!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum sa-mi explici tu mie cum ti-ai pus hartie igienica pe fata... :|

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) pai am lipit bucatale mici de hartie cu lipici cum foloseam la clasa 1, apoi la umezit cu putina apa si sapun am lasat sa se usuce, am aplicat fond de ten si am tras putin de ele in sus si cam asta e povestea;P

    RăspundețiȘtergere
  5. Duamneeeeeeee... Nu era mai simplu cu o masca de peeling?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu sunt singura care a facut asa :)) trebuie sa ai multa rabdare da este interesant:))

    RăspundețiȘtergere
  7. wooww...super....e foarte interesant :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  8. ce dragut arata.Parca esti...metalizata toata.Am facut si eu ceva de genul.Normal tot dupa Andreea:)
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=457865287563978&set=a.430681263615714.117066.430611446956029&type=3&theater

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte tare machiajul de pe fata ta!!! Ce-i drept esti si frumusica tare si te prinde orice iti pui pe fata :D

    RăspundețiȘtergere