luni, 7 mai 2012

Blue glow makeup

Buna fetelor! Ce faceti?Eu mor de cald si am atatea de facut prin oras astazi,nici nu vreau sa ma gandesc.Sunt happy si sa va spun si de ce.Sambata dimineata , ma trezesc eu frumusel ma duc la bucatarie, mama taia ceva pe acolo era cu spatele la mine.Ii spun buna dimineata si ma duc spre aragaz sa pun de cafea.Si aud : " Sa cautam un instructor sa faci scoala de soferi"
Si eu am ramas ceva de genu' : "Wtf!!!" Ma intorc cu fata,ea inca toca acolo.Se intoarce si ea cu fata la mine , eu imi faceam cruce:)) "Ce-ai visat femeie??"
Si incepe si ea sa rada.Am ramas masca  pentru ca eu stiam una si buna dinainte sa fac 18 ani, nu faci scoala de soferi pana cand nu ai masina ta.Thaaa si la criza de acum , poate pe la 30 si ceva de ani daca ma ajuta D-zeu sa am un serviciu bun, poate imi cumpar si  o masina:))
Nu-mi venea sa cred, mamica mea a zis ca pot face scoala de soferi fara sa o rog si sa o bat la cap, fara sa bat nici un apropo.Astazi trebuie sa ma duc sa-mi cumpar cartea de legislatie, sa ma duc la scoala de soferi sa i-au nu stiu ce hartie de acolo ca sa incep sa-mi pregatesc dosarul, sa ajung si la posta sa pun un colet.Sa vad cum fac sa am timp sa invat si pentru scoala de soferi si pentru facultate , pentru ca se apropie examenele si nu vreau sa se suprapuna.
Acum am sa va arat cateva poze cu niste machiaje facute ieri , unul din lipsa de ocupatie si unul pentru ieseala in oras.
 Nu este  cel mai reusit machiaj al meu, am vrut sa incerc trusa de la Flormar primita .


 Si aceste poze sunt facute inainte de a pleca la o mica plimbarica prin parc cu bitu.Zambesc , vedeti?:)))




Astept comentariile voastre.Va pup si aveti grija de voi! Nu uitati de concursul " Leapsa cu premii " care se termina astazi la ora 15 :00 si cel sponsorizat de Mya Shop!

2 comentarii:

  1. amandoua sunt superbe......sa zambesti mai des pentru ca esti foarte frumoasa :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. daca asta e nereusit, inseamna ca al meu e varza=))

    RăspundețiȘtergere