miercuri, 11 aprilie 2012

A venit iepurasul si la mine

Buna fetelor:* Astazi m-am gandit sa va arat cu ce a venit iepurasul la mine.N-am putut rezista tentatiei si mi-am facut cateva cadouase singura.

 Zilele acestea ar trebui sa ajunga prin posta  un bronzer  beauty uk si un fard pulbere collection 2000 de pe blogul Lianei Profira.

Si iubita mea trusa Sleek Acid.Numai cu nasul in ea as sta, imi plac la nebunie culorile.


O pudra bronzanta de la Elf, nuanta Luminance, abea astept sa o testez.8 lei
 Un primer elf, nu stiu cum va intelegeti voi cu el, dar mie mi se pare super, pentru 8 lei isi face treaba.
 Un baton iluminator, nuanta perssimon, asta este comanda prietenei mele Dana, am si eu aceeasi nuanta 8 lei
Un kit pentru sprancene  18 lei
 O pensula pentru indepartarea cu usurinta a surplusului de machiaj 8 lei
Si produsul cadou din partea celor de la Elf pentru cele 6 produse comandate o solutie pentru tratarea acneei, nu stiu cat de buna este, este prima oara cand vad la ei asa ceva.
Si mi-am luat si o pereche de balerini negri, pentru ca nu mai aveam deloc.Dupa cum va spuneam si in alte postari, eu nu sunt genul sa dau milioane doar pe o singura pereche de pantofi sau pe un singur articol vestimentar, prefer mai ales in privinta incaltamintei multe si diversificate.

Am vazut ca se poarta iar botul ascutit , chiar daca nu m-am omorat dupa pantofii cu bot ascutit inainte , cand se purtau, balerinii acestia mi-au placut, sunt finuti.
Voi ce cadouri v-ati mai facut?Sau a venit iepurasul adevarat  incarcat cu cadouri?:P
Sper sa reusesc sa postez si un machiaj in seara aceasta.Pana atunci va pup si aveti grija de voi:*

5 comentarii:

  1. Hm..sa te bucuri de tot ceea ce ti-ai cumparat,si sa folosesti sanatoasa produseel.pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. toate sunt frumoase...sa le folosesti cu placere! :X

    RăspundețiȘtergere