vineri, 27 aprilie 2012

Spring sunset Makeup

Buna dimineata girls! Ce faceti voi?V-ati facut planurile pentru weekend-ul prelungit?Se anunta vreme frumoasa tare .Eu inca nu mi-am facut nici un plan, stiu ca n-am cum sa ajung intr-o mica escapada la mare dar nici acasa nu stau.
Saptamana aceasta a trecut foarte repede pentru mine si a fost una chiar foarte agitata.Am inceput sa bagam produse pe site-ul plafarului, sa lucram la categorii si aspectul site-ul .Merge greu tare, mai ales cand mama se razgandeste in fiecare zi si trebuie sa o i-au de la capat.Sper ca pana la sfarsitul lunii mai sa dam drumul site-ului.
Si ca sa nu mai lungesc, postarea de astazi include un machiaj facut aseara pe la 9.Imi cer scuze de pe acum pentru ca lumina din camera nu este buna la ora aia si pozele nu au iesit foarte bine .
Poate pentru unele dintre voi o sa para prea colorat , dar mie imi place rezultatul chiar daca nu arata asa cum mi l-am inchipuit eu la inceput.






Nu va uitati la sprancene:)) trebuie sa vorbesc urgent cu fata care ma penseaza.Cam atat pentru astazi , sper ca va place .Astept comentariile voastre, va pup:*

8 comentarii:

  1. Ce cuuullori frumoase si pigmentate <3! Si cat de frumos ai putut realiza machiajul..like like like.Felicitari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, ma bucur mult sa aud ca va place:X

      Ștergere
  2. Imi place foarte mult. Am observat ca folosesti combinatii de culori vii, perfecte pentru primavara si ti se potrivesc. Super! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos ti-a iesit. Superb, combinatie, blenduire, la superlativ :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. multumesc frumos:* e un inceput, mai am de invatat:*

      Ștergere
  5. Foarte frumos...inainte de a citi postarea,m-am uitat la sprancene si chiar am zis:"Ce sprancene faine are...",spun asta pentru ca m-am mirat cand ai scris de ele,cum ca ar fi ceva in neregula.Imi place ca ai folosit culori calde,ma binedispune acest machiaj.

    RăspundețiȘtergere