duminică, 29 aprilie 2012

Something retro i guess

Buna fetelor!Cum va petreceti minivacanta?E o vreme atat de frumoasa, cum termin postarea, imi scot catrafusele in balcon si poate reusesc sa -l ademenesc si eu putin pe domnu' Soare.
Aseara am iesit in oras si deobicei in functie de hainele pentru care optez, mintea mea incepe sa lucreze la un machiaj care sa se potriveaca tinutei.Aseara nu am fost deloc in apele mele in ceea ce priveste machiajul.Nu am avut nimic planuit dinainte, m-am lasat purtata de val si a iesit un machiaj dragutel si zic ca eu cu tenta retro.








Astept comentariile voastre! Va pup si sa va distrati maxim!

4 comentarii:

  1. ti-a iesit chiar foarte bine...un machiaj pe gustul meu :) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos ti-ai arajat parul! Love it!

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti frumusica foc,iar machiajul subliniaza acest fapt.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere