vineri, 20 aprilie 2012

Si iar nu m-am putut abtine

Buna fetelor!Astazi vreau sa va arat ce mi-am mai achizitionat in ultima vreme.Fac ce fac si tot imi mai cumpar cate ceva.Eu niciodata nu am suficiente haine, niciodata nu am suficienti pantofi si mai ales niciodata nu am cosmetice.Chiar daca nu le folosesc pe toate ci doar le incerc, nu ma pot abtine sa nu-mi mai cumpar cate una alta.
Postarea include bronzerul de care va spuneam de la beaty uk, comandat de pe blogul Lianei Profira, 2 farduri pulbere de la collection 2000  Dazzle me ,cel roz l-am cumparat iar cel auriu l-am primit cadou  si 2 rujuri de la Elf, nuanta Charming si Sociable.Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, din cauza blitz-ului nu au iesit foarte clare culorile.







Nu sunt foarte muulte, am mai pastrat banuti ca sa vedeti ca nu sunt foarte cheltuitoare:P Va pup si ne auzim maine;*

3 comentarii: