duminică, 29 aprilie 2012

Review Provegol Gel Surgras *200 ml

Buna seara fetelor! Nu am mai facut de mult un review si m-am gandit sa incep cu un produs de care am fost foarte multumita in ultima vreme si anume gelul pentru igiena cotidiana a pielii sensibile si uscate .Pana sa folosesc acest produs foloseam crema spumanta Vichy Essentielles de care nu pot avea decat cuvinte de lauda dar pentru ca ma confruntam cu niste iritatii, puncte negre si cosuri ,mama mi-a luat de la farmacie acest gel.
 Tenul meu dintodeauna a fost unul problematic,  niciodata nu m-am putut lauda si eu cu o fata curata, fara cosuri, puncte negre, iritatii, cojite, tot timpul trebuia sa am ceva pe fata.
 De vreo luna , il folosesc in fiecare dimineata si seara si poate ca mi se pare mie, dar mi-au disparut din cosuri , din punctele negre, fondul de ten se aseaza altfel. Inainte dupa contactul cu apa imi apareau imediat cojite pe fata si trebuia sa apelez neaparat la o crema hidratanta.Eu am tenul gras si deobicei dupa 2-3 ore dupa ce ma spalam pe fata si aplicam fondul de ten, fata mea lucea de parca m-as fi dat cu ulei de masline pe fata. insa acum dureaza mai mult pana apare acel luciu inestetic si nici nu mai este atat de proeminent.De cand am inceput sa folosesc acest produs, am pielea fetei mai catifelata, ceva s-a schimbat in bine.Cand foloseam Vichy, singurul lucru care ma deranja foarte tare la el, era ca ma usturau ochii groaznic, in schimb cu Provegol gel nu mai am probleme de genul acesta
Gelul se foloseste foarte usor si curata in profunzime, lasand o piele catifelata si curata.Il puteti achitiziona din farmacii la pretul de 38 de lei .
Sper sa va fie de folos acest review, nu este el foarte reusit dar sper ca am cuprins ce era mai important.Va pup , aveti grija de voi si aveti grija la capuse!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu