miercuri, 18 aprilie 2012

Machiaj de mireasa (proba)

Buna fetelor! Sambata voi realiza primul meu machiaj de miresica si am niste emotii de nu-mi gasesc cuvintele.Desi pare cel mai simplu machiaj, mie mi se pare cel mai greu si sofisticat.Pentru ca este cea mai importanta zi din viata unei femei si totul trebuie sa fie perfect.Astazi Alina a venit la proba, am preferat sa facem cateva machiaje de proba pentru ca imi place sa tin cont de parerea persoanei, de gusturile ei, nu fac totul dupa ureche.Mi-a spus ca a avut in trecut cateva incidente neplacute la un salon, tot asa pentru o nunta, nu a lasat-o sa se uite in oglinda iar la final sa-i cada fata, a facut-o fluture aceeasi culoare pe tot ochiul.Eu nu sunt de acord cu asa ceva, la fiecare pas pe care il fac, ii cer parerea si clientei.


Ea a fost foarte incantata, ii placea la nebunie si ma bucura foarte mult sa aud asta, dar vreau sa aud si parerea voastra sincera.Stiu ca nu sunt cea mai priceputa si nu vreau sa ma dau marea profesionista, sunt deschisa la idei noi, sfaturi pentru ca sunt in perioada in care invat din mers, invat de la voi:)
Astept parerile voastre sincere:) Va pup!

25 de comentarii:

  1. sincer imi place acum depinde si ce imbraca dar machiajul este ok stai linistita

    RăspundețiȘtergere
  2. machiajul cu roz i scoate ochii in evidenta..ii vine mai bine..dar amandoua sunt frumoase

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu as fi ales machiajul roz :) Ambele sunt absolut superbe dar rozul ii scoate ochii in evidenta!

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi plac ambele machiaje , dar cel de la dreptul parca ii vine mai bine si genele parca sunt mai evidentiate.

    RăspundețiȘtergere
  5. cel cu roz o rpinde mai bine mie una mi se pare prea simplu dar acum depinde de gustul clintei

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. din cauza blitzului nu au iesit culorile atat de intense

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti o talentata Ella. Mi-e tare drag de tine :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. multumesc mult Miu MIu ma emotioneaza tare comentariile voastre:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Machiajele de la ochi sunt foarte frumoase, doar ca trebuie sa faci ceva cu liciul de pe fata, eventual sa folosesti un fond de ten matifiant si rezistent la transfer.
    Eu cand am fost mireasa asa a procedat tipa care m-a machiat :) si mi-a rezistat machiajul toata ziua si toata noaptea, intact! Gene false am avut fir cu fir :D am avut niste ochi de caprioara :D
    Daca vrei te poti uita la pozele mele de la nunta de pe facebook (Elena Nalbaru) - tinerica :) ca mai e si soacramea :)) o cheama la fel :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc elena pt sfaturi
      eu am folosit revlon colorstay si daca as fi pus si poza inainte s-ar fi obs diferenta, in ziua nuntii a zis ca vrea fondul ei de ten pentru ca stie ce ten dificil are

      Ștergere
    2. Ideea e sa nu-i luceasca fata ca in aceste poze pentru e pacat de frumusetea machiajului de la ochi :)

      Ștergere
  12. Cel din stânga sau cu puţin negru gri. Roz e mai pentru fetiţe. la nuntă trebuie ceva fond de ten foarte bun şi pudră că o să luceasca în toate pozele.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa folosesti crema matifianta inainte de fdt si primer ca sa reziste machiajul.
    Sa nu folosesti fdt cu SPF pt ca va avea tenul lucios in poze.
    Sa folosesti pudra peste fdt tot ca sa nu straluceasca tenul.

    La ochi sa nu folosesti farduri sidefate, tot din cauza luciului. Si sa nu folosesti farduri minerale.

    La buze merge un ruj mai inchis, nu rosu/visiniu ci o culoare ca sa iasa in evidenta putin. Stii trucul cu fdt, pudra, contur pe toata suprafata buzei, apoi ruj. Si sa folosesti un contur cat mai nude, daca se sterge rujul sa nu ramana conturul inestetic. La buza de sus, sa-i faci contutul 1-2 mm peste conturul natural.

    Si la fata trebuie conturat cu bronzer ca sa se vada frumos in poze.

    Si daca vrei iti fac cate o poza la cele 2 pagini despre machiajul de mireasa din cartea lui Bobbi Brown.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca nu este prea mare deranjul as aprecia:*

      Ștergere
    2. Stii ca disqusu nu mai trimite mail-uri pt comentarii. Vezi ca am pus pozele pe fb. :*

      Ștergere
  14. Buna! Am dat azi startul unui giveaway si voi fi incantata daca vei participa! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi plac ambele, insa cel cu roz-mov i se potriveste mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  16. cel cu roz imi place mai mult.....cred ca i se potrivesti mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Mie personal imi place foarte mult machiajul ochilor. In ceea ce priveste tenul, daca insista sa foloseasca fondul ei de ten, recomanda-i macar o pudra matifianta peste el, nu o sa ii placa daca in toate pozele o sa luceasca precun un glob disco.

    RăspundețiȘtergere
  18. aman2 sunt frumoase,dar imi p[lace mai mult cel din stanga:X

    RăspundețiȘtergere