duminică, 22 aprilie 2012

My big sister's makeup

Buna fetelor! In postarea aceasta va voi arata cateva poze cu a mea surioara si machiajul purtat de ea la nunta de aseara.A purtat un costum marocan, foarte frumos pe negru cu  auriu.Mi-a placut foarte mult cum i-a stat.Amandoua am fost fascinate de mici de latura aceasta orientala.Mie mi-au placut si imi plac in continuare sari-urile .Sunt innebunita dupa ele si sper ca in viitor sa fac si eu rost de un sari ca la mama lui asa.Machiajul a fost realizat de mine. Pentru mine este o adevarata provocare de fiecare data cand o machiez, pentru ca are ochisorii mici si nu o avantajeaza orice culoare.La capitolul gene false inca mai am de lucrat.Repetitia este mama invataturii nu?Lumina din casa de la mine este groaznica , niciodata nu se vad si nu ies pozele asa cum ar trebui.



Sper sa va placa postarea ! Va pup si sa aveti o duminca reusita!

6 comentarii:

  1. deci semanati ffffffff mult! Daca avea ochii ca ai tai,puteam jura ca esti tu !:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) toata lumea zice ca semanam numai mie mi se pare ca nu :P

      Ștergere
  2. Este foarte frumos machiajul si se potriveste foarte ok cu tinuta:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte frumusica si semanati mult.Machiajul ti-a reusit!Tare combinatia si de efect!

    RăspundețiȘtergere