duminică, 15 aprilie 2012

Hristos A Inviat!

Buna dimineata fetelor!
In primul si in primul rand Hristos A Inviat!Astazi m-am gandit sa fac o postare altfel, in care sa va urez sa aveti parte de niste sarbatori de neuitat alaturi de familie,sa aveti parte de sanatate si tot ce este mai bun, sa intampinati Invierea Domnului cu pace in suflet .
Ce sa va mai spun, imi doresc din tot sufletul sa va distrati , sa va simtiti extraordinar si sa ne auzim cu bine.Nu sunt foarte credincioasa de fel, nu atat pe cat este mama mea, dar cred in D-zeu si in aceste sarbatori, imi plac traditiile, obiceiurile specifice fiecarei zone.
Imi place si ma amuza in acelasi timp  promisiunea pe care ne-o facem de fiecare data, fie ca este de Craciun, sau de Paste, sa fim mai buni, mai toleranti, dar de fiecare data dam cu bata-n balta.
Imi pare rau ca nu a tinut vremea cu noi, nu stiu cum este pe la voi, dar la mine se anunta ploi, trasnete si o vreme numai buna de dormit.
Va pup si aveti grija de voi!



2 comentarii:

  1. Adevarat a inviat! multumesc pt urari...sarbatori de neuitat cu bucurii alaturi de cei dragi iti doresc si eu....si la mine e vreme urata, de sambata ploua :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat a inviat! Sarbatori fericite si frumoase alaturi de cei dragi!!!:*

    RăspundețiȘtergere