joi, 19 aprilie 2012

Green-purple makeup

Buna fetelor! Astazi am avut chef si dispozitia necesara sa mai realizez un machiaj.In noua postare ma veti vedea pentru prima oara cred de cand am blogul cu parul prins si fara breton.












Produse folosite:
Pentru ten: fond de ten Maybelline Affinitone 2 nuante combinate
                 pudra translucida Isabelle Dupont
                 baton iluminator perssimon elf
                 bronzer beauty uk
                 blush fraulein
 Pentru ochi:creion sprancene no7
            primer elf
            creion nyx jumbo
            trusa sleek Acid
            eyeliner Catherine Arley
            mascara Rimmel London si Avon super magnify
Pentru buze luciu de buze no7
           ruj elf
Sper sa va placa !Astept comentariile voastre:*

              

7 comentarii:

  1. Vai cat de frumooos!
    Culorile sunt divine!!!!!
    Acid desigur! :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos!! Imi place mult look-ul!! :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut superb! Felicitari! Imi place foarte mult combinatia de culori si machiajul in sine, iar faptul ca ai parul prins iti scoate in evidenta fata.

    RăspundețiȘtergere
  4. wooooow! Ai folosit niste culori superbe, imi place enorm cum le-ai combinat! Superb machiajul, felicitari:*

    RăspundețiȘtergere