luni, 16 aprilie 2012

Easter manicure

Buna fetelor! Ce faceti?Profitati de a doua zi de Paste?Eu nici nu stiu cand a venit , cand a trecut Pastele, totul a fost prea din scurt.Vremea nu a tinut cu mine , asa ca aseara am fost in club, iar azi cum este innorat si sta sa ploua m-am gandit sa va arat manichiura mea de Paste, sa realizez un machiaj si diseara sa ma duc la bacau in mall sa vad American Pie Reunion.
Dintodeauna am avut unghii lungi, le-am intretinut cu ulei de masline , tratamente pentru unghii, dar manichiura nu a fost niciodata punctul meu forte, asa ca sa nu imi sariti in cap.Imi placea intr-un timp sa ma dau tot timpul cu oja, dar ma dispera gandul ca in 2 3 zile sare oja de pe unghie . Acum  lacul de unghii este la ordinea zilei.Nu sunt perfecte , eu nu mi-am taiat niciodata pielitele ,dar sincer imi este mai bine asa decat sa ma chinui mereu cu ele. Pe viitor poate le voi taia, dar acum nu ma deranjeaza, nu arata urat.






Astept parerile voastre.Va pupicesc:*

4 comentarii:

  1. Frumoasa manichiura.Si la mine a fost urat, am mers la bunici iar seara am fost foarte obosita si n -am mai iesit :(

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am saturat sa fiu geloasa pe unghiile voastre :))Oricum,e foarte dragut modelul,si de unghii nu mai zic :)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasa manichiura....si la mine a fost si este vreme urata :(

    RăspundețiȘtergere