duminică, 1 aprilie 2012

Coral & Black makeup

Buna fetelor! Ce faceti?Cum va petreceti duminica?Va tineti de sotii si pacaleli?  Vroiam si eu sa ies undeva in parc sau la padure, dar vad ca vremea nu prea a vrut sa tina cu mine.Azi noapte cand am ajuns acasa era atat de cald, iar dimineata cand m-am trezit era o vreme foarte mohorata , rece numai buna de dormit.Vreau sa simt ca a venit primavara, sa vad natura cum prinde viata, sa vad verdeata peste tot.Anul trecut , pe vremea aceasta erau copacii inverziti si era cald.
Astazi am zis sa postez machiajul pe care l-am purtat aseara.Nu a iesit chiar ce imi propusesem eu , dar nu ma las pana cand nu o sa ajung la rezultatul dorit.







Cam aceasta a fost postarea, sper din suflet sa va placa.Va pup , aveti grija de voi si sa aveti o zi a pacalelilor reusita!

3 comentarii:

  1. Imi place foarte mult si te "prinde" foarte bine! Super! Trebuie sa ma inveti si pe mine :) Pupici

    RăspundețiȘtergere